فرار یک مجرم“خطرناک” از زندانی در آمریکا به کمک یک زندانبان زن

© East News / UPI Photo / eyevineزندان امریکایی
زندان امریکایی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2022
عضو شوید
جمعه گذشته فرار جسورانه یک زندانی خطرناک متهم به قتل و سرقت که در یک زندان در ایالت آلاباما در اتفاق افتاد، سرخط خبر ها در آمریکا شد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از شبکه تلویزیونی ABC مقامات آمریکایی بر این باورند که یکی از کارمندان زندان آلاباما به یک زندانی “بسیار خطرناک” متهم به قتل کمک کرد تا از زندان فرار کند.
کیسی کول وایت، زندانی 38 ساله، هنگامی که او و ویکی وایت، دستیار مدیر اصلاحات مرکز، صبح روز جمعه از بازداشتگاه شهرستان لادردیل در فلورانس، آلاباما خارج شدند؛ از آن زمان تا کنون کسی آنها را ندیده است.
در روزی که این اتفاق افتاد، ویکی وایت گفته بود که زندانی را برای ارزیابی روانی می‌برد اما مقام‌ها بعدا متوجه شدند که قراری برای این ارزیابی وجود نداشته و زندانی به بازداشتگاه برنگشته است.
پلیس اکنون معتقد است که افسر وایت به سازماندهی این فرار کمک کرده و حکم جلب او را صادر کرده است.
این دو نفر به رغم تشابه نام خانوادگی، نسبتی با هم ندارند. مقام‌ها می‌گویند کِیسی وایت باید مسلح و شدیدا خطرناک فرض شود، از جمله به این دلیل که احتمالا به سلاح این افسر پلیس دسترسی دارد.
مقامات نمی دانند که این دو کجا هستند، اگرچه زندانی باید از روی جسامت بدنی قابل تشخیص باشد. او (2.06 متر) قد دارد و حدود 260 پوند وزن دارد. مقامات که هشدار می دهند هر کسی که این جفت را می بیند نباید به آنها نزدیک شود.
کیسی وایت قبلاً به دلیل دزدی موتر و نفوذ به خانه شخص دستگیر شده و دوره محکومیت را گذرانده بود. او بعداً در سال 2015 به اتهامر قتل یک زن 58 ساله، شاهد پرونده بهره‌کشی مالی از سالمندان، دستگیر شد. مرد دستگیر شده به قتل اعتراف کرد و گفت که بابت این قتل به او پول پرداخت شده است.
او قبلاً در سال 2020، نیز سعی کرده بود فرار کند و با استفاده از یک چاقو که یک گروگان گرفت، اما سپس فرار ناموفق بود.
پلیس آمریکا جایزه‌ای ده هزار دالری برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری کیسی وایت و شناسایی موقعیت ویکی وایت شود تعیین کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала