Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موافقت بارسا با فروش دی‌یونگ؛ جانشین هالندی از والنسیا می‌آید

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2022
عضو شوید
بارسلونا در تابستان پیشرو فرانکی دی‌یونگ را خواهد فروخت و به جای او کارلوس سولر را از والنسیا به خدمت خواهد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، شرایط مالی بارسلونا بحرانی است و ممکن این تیم در تابستان پیشرو مجبور به فروش برخی از ستاره‌هایش شود. یکی از بازیکنانی که شدیداً مورد توجه تیم‌های مطرح اروپا قرار دارد، فرانکی دی‌یونگ هافبک هالندی این تیم است و به نظر می‌رسد که آبی‌اناری‌ها این بازیکن را قربانی کنند.
دو باشگاه منچستریونایتد و بایرن مونیخ از مشتریان جدی دی‌یونگ محسوب می‌شوند و به نظر می‌رسد که با فروش وی در تابستان، بارسا نزدیک به 70 میلیون یورو درآمد خواهد کرد.
بارسلونا مشکلی با فروش دی‌یونگ ندارد و حتی جانشین وی را نیز انتخاب کرده است. طبق گزارش آ.اس، سران بارسا کارلوس سولر هافبک 25 ساله و اسپانیایی والنسیا را به عنوان جانشین هافبک هالندی انتخاب کرده‌اند و حتی به توافق شخصی نیز با وی دست یافته اند.
سولر که به دلیل هم‌بازی بودن با ستاره‌های جوان بارسا در تیم زیر 23 ساله‌های اسپانیا رابطه خوبی با آن‌ها دارد، مایل به حضور در بارسلونا است و به انتقال به نیوکمپ چراغ سبز نشان داده است.
این بازیکن اسپانیایی تا 2023 با والنسیا قرارداد دارد و برای تمدید قرارداد تمایلی نشان نداده است. خفاش‌ها در صورتی که بخواهند مانع جدایی ستاره تیم شان در تابستان سال آینده شوند، مجبور خواهند بود تا وی را در تابستان پیشرو به فروش برسانند.
ارزش سولر در بازار نقل‌وانتقالات نزدیک به 50 میلیون یورو اعلام شده و بارسا ممکن است به دلیل تمایل بازیکن برای پوشیدن پیراهن آبی‌واناری، وی را با ارزش 20 میلیون یورو به خدمت بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала