بیش از 200 نفر از ماریوپل تخلیه شده اند

© Sputnik / Viktor Antonyuk /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие НА ДНР на выезде из Мариуполя
Военнослужащие НА ДНР на выезде из Мариуполя - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2022
عضو شوید
قرارگاه وزارت دفاع DPR از تخلیه شدند بیش از 200 نفر از ماریوپل به بزیمننویه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارگاه دفاع ارضی DPR خبر داده است که بیش از 200 نفر از ماریوپل به بزیمننو در جمهوری خلق دونتسک، جایی که یک مرکز پذیرش برای آوارگان داخلی مستقر است، تخلیه گردیده اند.
در بیانیه که در کانال تلگرامی نشر شده آمده است: "در طول روز دوم ماه می، از ساعت 08:00 تا 16:00، 214 نفر از جمله 33 کودک از ماریوپل به بزیمننوئه، منطقه نووازوفسکی تخلیه شده اند.
Люди в Мариуполе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2022
تیراندازی و انفجار در منطقه "آزوفستال" در ماریوپل + ویدیو
قبلاً، قرارگاه نیز از تخلیه 101 نفر از قلمرو کارخانه متالورژیAzovstal در ماریوپول به Bezymennoye خبر داده بود. وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه گزارش داد که از فیض ابتکار ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، 80 غیرنظامی از جمله زنان و کودکان که توسط ملی گرایان اوکراینی بازداشت بودند، از قلمرو آزوفستال در ماریوپل نجات یافتند. همه افراد آزاد شده به Bezymennoe منتقل شدند و در آنجا اسکان، غذا و کمک های طبی به آنها ارائه شده است.
در زمان اعلام DPR در سال 2014، ماریوپل با حدود 450 هزار نفر جمعیت، دومین شهر این جمهوری پس از دونتسک بود، اما در جون همان سال، نیروهای امنیتی اوکراین دوباره کنترل ماریوپل را به دست گرفتند. در 7 مارچ، 12 روز پس از آغاز عملیات ویژه روسیه برای غیرنظامی کردن اوکراین، معاون قوماندان کندک وستوک، الکساندر سمیونوف، اعلام کرد که شهر محاصره شده است و پاکسازی مناطق جداگانه آن آغاز شده است. در 16 اپریل، نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه، ایگور کوناشنکوف، اعلام کرد که تمام قلمرو شهر از ارتش اوکراین، مزدوران خارجی و نئونازی‌ها از غند آزوف (علیه ستیزه جویان آن یک پرونده جنایی در روسیه). بقایای گروه اوکراینی در کارخانه متالورژیAzovstal مسدود شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала