Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش مرموز رییس رئال در مورد جذب ستاره پی‌اس‌جی

© REUTERS / Sergio Perezپرز
پرز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2022
عضو شوید
رئیس باشگاه رئال مادرید به صورت مرموزی درباره انتقال کیلیان امباپه به این باشگاه واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، فلورنتینو پرز اشاره مهمی به کیلیان امباپه و قصد قهرمان تازه تاج‌گذاری شده لیگا در نقل و انتقالات برای مهاجم پاری‌سن‌‌جرمن دارد.
در همین رابطه، سایت (Goal) اعلام کرد رئیس باشگاه رئال مادرید این امید را زنده کرد که ملی‌پوش فرانسوی می‌تواند راهی اسپانیا شود.
رئال مادرید مدت‌هاست که با امباپه مرتبط بوده و تمایل آنها برای جذب برنده جام جهانی 2018 روسیه به پایتخت اسپانیا پنهان نیست.
پرز پس از قهرمانی مادرید در لالیگا به (Movistar) گفت:
"به امباپه فکر نکرده بودم، اما حالا که به آن اشاره کردید، ممکن است درست باشد و غیره. وقتی ترکیب سال آینده را برنامه‌ریزی کنیم، خواهیم دید."
کارلو آنچلوتی، سرمربی بلانکوس نیز در مورد احتمال جذب ستاره پاری‌سن‌جرمن پاسخی مرموز گفت:
"امباپه به رئال مادرید؟ با این باشگاه، با این رئیس، آینده از قبل نوشته شده است." با این حال، سرمربی ایتالیایی در پاسخ به این سوال که آیا این به معنای تأیید انجام معامله است یا خیر، پاسخ داد:
"من این را نگفتم. وقتی کیلیان امباپه در حال ضربه زدن به دروازه است، دروازه بان‌ها می‌دانند که هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند."
امباپه همچنان هدف شماره یک رئال مادرید در نقل و انتقالات است، اما پاری‌سن‌‌جرمن با بستن قراردادی 50 میلیون یورویی در فرانسه به دنبال این است که او را متقاعد کند که در فرانسه بماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала