Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو قدم تا فینال؛ "مچ اندازی" پپ و کارلتو در اتحاد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اتحاد
ورزشگاه اتحاد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2022
عضو شوید
تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و رئال مادرید امشب در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از جذاب‌ترین مسابقات فصل فوتبال اروپا، از ساعت 12:30 امشب به وقت کابل در انگلستان بین منچسترسیتی و رئال مادرید برگزار خواهد شد.
این بازی در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود و میلیون‌ها علاقه‌مند از سراسر جهان به نبرد شاگردان پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی چشم خواهند دوخت.
رئال مادرید
در حالی که رئال مادرید به تنها یک امتیاز دیگر نیاز دارد تا قهرمانی‌اش را در لالیگا تثبیت کند، سیتی در لیگ برتر انگلیس رقابتی شانه به شانه با لیورپول دارد و به همین دلیل شاید نسبت به رئال مادرید استرس بیشتری را تحمل می‌کند.
رئال مادرید با کسب 13 قهرمانی پرافتخار‌ترین تیم لیگ قهرمانان محسوب می‌شود.
رئال مادرید سه مصدوم دارد که عبارتند از، ادن ازار، لوکا یوویچ و ماریانو دیاس. داوید آلابا و کاسمیرو هم دیگر بازیکنان آسیب‌دیده رئال مادرید هستند که البته نرسیدن‌شان به این بازی قطعی نیست.
منچسترسیتی
برای بازی امشب منچسترسیتی ژوائو کانسلو مدافع پرتغالی‌اش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. در همین حال حضور کایل واکر و جان استونز نیز به دلیل آسیب‌دیدگی در هاله‌ای از ابهام است.
این 2 تیم تاکنون 6 بار در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفته اند، که سهم سیتزن‌ها 2 برد و سهم رئالی‌ها 2 برد بوده است. 2 دیدار هم با نتیجه تساوی بین این 2 تیم به اتمام رسیده است.
شاگردان گواردیولا هم فصل قبل به فینال مسابقات لیگ قهرمانان راه پیدا کردند، اما نتوانستند مقابل چلسی به پیروزی برسند.
با این حال هیچ یک از دو تیم نمی‌خواهند با قبول شکست در این مرحله با رؤیای کسب قهرمانی دوگانه خداحافظی کنند.
کریم بنزما با به ثمر رساندن 12 گل در 9 بازی بهترین گلزن رئالی‌ها به شمار می‌رود. در آنسوی میدان ریاض محرز هم با به ثمر رساندن 6 گل در 10 مسابقه بهترین گلزنی سیتزن‌ها به شمار می‌رود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала