Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناامیدی بزرگ برای طرفداران بارسا؛ هالند بارسایی نمی‌شود

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2022
عضو شوید
رئیس باشگاه بارسلونا در مورد احتمال خرید ستارۀ نروژی بوروسیا دورتموند صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، در حالی‌که پیش از این رسانه‌های کاتالانی مدعی می‌شدند که ارلینگ هالند هدف اصلی خوان لاپورتا در تابستان 2022 محسوب می‌شود و بارسلونا به دنبال این است که ستاره نروژی را به‌عنوان بمب نقل و انتقالاتی به‌خدمت بگیرد. حالا خلاف این موضوع ثابت شده است.
طبق گزارش‌ها، هزینه نقل و انتقالاتی بالای ارلینگ هالند و وضعیت نابسامان اقتصادی بارسلونا باعث شده که باشگاه کاتالانی از به‌خدمت گرفتن این ستاره جوان اما در عین حالت تعیین کننده پشیمان شود.‌
در حالی‌که گفته می‌شد بارسلونا همچنان نیم نگاهی به جذب ارلینگ دارد اما خوان لاپورتا امید طرفداران بارسلونا را از بین برد.
یک هوادار کودک بارسا از رئیس این باشگاه سوال کرد که آیا بلوگرانا ارلینگ هالند را به‌خدمت می‌گیرد یا خیر که لاپورتا در جواب او یک پاسخ "نه" قاطع داد.
در حالی‌که قرارداد هالند با دورتموند تا سال 2024 ادامه دارد اما بند فسخ 75 میلیون یورویی این بازیکن تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی که امشب مقابل هم قرار می‌گیرند را به خود مشتاق کرده است.
حتی رسانه‌های انگلیسی مدعی شده اند که هالند با منچسترسیتی به توافق رسیده و در فصل بعد به جمع شاگردان پپ گواردیولا اضافه خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала