Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سانسور خوشحالی بازیکن "لاماسیا" به سبک رونالدو از سوی بارسا+ویدیو

© AP Photo / Rui VieiraКриштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия
Криштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2022
عضو شوید
باشگاه بارسلونا اقدام به سانسور کپی‌برداری خوشحالی معروف کریستیانو ستاره سابق تیم رقیب یعنی رئال مادرید کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، فرمین لوپز یک ضربه برگردان تماشایی را در پیروزی تیم جوانان بارسلونا مقابل کورنیا در روز یکشنبه به ثمر رساند و پس از گلش تصمیم گرفت که به سبک خوشحالی معروف رونالدو یا همانSIUUUU شادی خود را بروز بدهد تا نشان بدهد که به ستاره پرتگالی منچستریونایتد علاقمند است.
در تصاویری که توسط بارسا تی وی پخش شده بود، کاملا مشخص بود که فرمین به سبک رونالدو خوشحالی کرده است اما صفحه اینستاگرام بارسلونا در زمان انتشار کلیپ بازی، تصمیم گرفت که خوشحالی فرمین را سانسور کند و آن را منتشر نکرد.
کریستیانو رونالدو یکی از قدیمی ترین دشمنان بارسلونا بوده است که بارها به خصوص در نیوکمپ گلزنی کرده است و البته سبک خوشحالی معروفش به شدت محبوب است.
به نظر می رسد که ادمین های صفحه اینستاگرام بارسلونا از این که یکی از محصولات آکادمی تیم کاتالان به کریستیانو علاقمند باشد و به سبک فوق ستاره پرتگالی خوشحالی کند، خوشحال نبودند و به همین خاطر تصمیم گرفتند که سبک خوشحالی وی را سانسور کنند.
البته این اتفاق بیشتر به ضررشان شد چرا که شاید اگر این خوشحالی سانسور نمی شد، به اندازه حالا که سانسور شده در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار نمی گرفت و بازتاب پیدا نمی کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала