Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار پپ مقابل رئال؛ "آقای نابغه" همچنان می‌تازد؟

© REUTERS / Michael Dalderگواردیولا
گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2022
عضو شوید
گواردیولا سرمربی من‌سیتی با تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ قبلا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی خاطرات زیادی از تقابل با رئال دارد. پپ در مقابل رئال مادرید مجموعا یازده برد، چهار تساوی و چهار شکست، 37 گل زده و 22 گل خورده از 19 بازی نصیبش شده است.
بهترین خاطرات گواردیولا مربوط به ال کلاسیکو هاست که از پانزده تقابل با رئال به عنوان سرمربی بارسا، دو شکست، چهار تساوی و 9 برد داشت که در این بازیها 33 گل زده و 15 گل خورده داشت.
او در بایرن دو شکست یک بر صفر و چهار بر صفر مقابل رئال داشت و توسط کارلو آنچلوتی تحقیر شد و البته در منچسترسیتی نیز دو برد در مقابل رئال مادرید زیدان نصیبش شد که اشتباهات واران در این دو نتیجه نقش داشت.
گواردیولا به عنوان بازیکن نیز 21 تقابل با رئال داشت که 20 تای آن به عنوان بازیکن بارسا بود. پپ مجموعا هشت برد، شش تساوی و شش شکست به عنوان بازیکن مقابل رئال داشت که گلی نزد اما هفت پاس گل داد. وی یک بار هم با رم مقابل رئال بازی کرد که با نتیجه سه بر صفر باخت.
این بازی همچنین سومین تقابل آقای نابغه با رئال مادرید در چهارچوب مرحله نیمه نهایی چمپیونس لیگ خواهد بود وی در اولین تقابل خود در فصل 2011/2010 موفق به پیروزی در مقابل رئال و حذف این تیم با بارسلونا شد.
اما گواردیولا در دومین تقابل خود در مرحله نیمه نهایی با بایرن مونیخ در فصل 2014/2013 در مقابل لوس بلانکوس شکست خورد و از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала