Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی بدتر از کومان؛ بارسا از کابوسش رها نشده

© AFP 2023 / LLUIS GENEژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2022
عضو شوید
آمار نشان می‌‍دهد که ژاوی هرناندز عملکرد ضعیف‌تری نسبت به رونالد کومان داشته و بارسا همچنان روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، اواخر ماه اکتوبر سال گذشته، بارسلونا تصمیم گرفت تا رونالد کومان را به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج کند و ژاوی هرناندز را جانشین وی سازد.
ژاوی در آغاز کارش خیلی خوب ظاهر شد و پس از تقویت تیم در زمستان، عملکرد تیمش بهتر شد و نتایج مطلوبی نیز کسب کرد.
شکست رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، هواداران بارسا را هیجان‌زده کرد و آن‎ها فکر می‌کردند که تیم شان به روزهای اوج خودش برگشته است.
روزهای خوش بارسا اما زیاد دوام نکرد و این تیم در یک ماه گذشته سه شکست پشت سرهم را در ورزشگاه نیوکمپ مقابل آینتراخت فرانکفورت، کادیز و رایو وایکانو تجربه کرد و شانس قهرمانی در رقابت‌های لیگ اروپا و رقابت برای کسب جام لالیگا را از دست داد.
این آمار نشان داد که بارسای ژاوی هنوز شرایط خوبی ندارد و حتی سرمربی اسپانیایی بدتر از رونالد کومان در این تیم بوده است.
با توجه به آماری که توسط سایت‌های معتبر اسپانیایی منتشر شده است، رونالد کومان در 32 بازی اولش در بارسلونا 21 برد، 5 تساوی و 6 شکست داشت در حالی که ژاوی هرناندز از 32 بازی اولش 17 برد، 8 تساوی و 7 شکست داشته است.
ژاوی در حالی به این آمار دست یافته که در زمستان ستاره‌هایی چون دنی آلوز، فران تورس، آداما ترائوره و اوبامیانگ، را به خدمت گرفت و ترکیبش تیمش نیز نسبت به ترکیب تیم کومان تقویت شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала