Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامۀ ژاوی برای فصل بعد؛ خرید 7 بازیکن برای ساختن تیم رقابتی

© AFP 2023 / KARIM JAAFARژاوی
ژاوی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2022
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، از مدیران این باشگاه خواسته است تا 7 بازیکن در نقل‌وانتقالات پیشرو به خدمت بگیرند تا وی بتواند تیم رقابتی برای فصل بعد بسازند.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا پس از روی کار آمدن ژاوی روزهای خوبی را تجربه کرد اما حالا به نظر می‌رسد که ماه عسل بلوگرانا به پایان رسیده و ژاوی به این نتیجه رسیده که رقابت با تیم فعلی در فصل آینده دشوار خواهد بود زیرا برخی بازیکنان مطابق ایده‌های وی نیستند و ضعف‌های زیادی دارند.
از همین رو وی از مدیران باشگاه خواسته است تا 7 بازیکن جدید مطابق با برنامه‌های وی جذب کنند تا تیم توان رقابت‌ با غول‌های اروپا در فصل بعدی را داشته باشد.
طبق گزارش اسپورت، بارسلونا می خواهد 7 خرید جدید در پست های مختلف داشته باشد. یک دروازه‌بان، یک مدافع میانی، دو مدافع کناری، یک هافبک و دو مهاجم نیازهای اساسی ژاوی می‌باشد تا تیمش را آماده رقابت با حریفان بزرگ سازد.
رافینیا وینگر لیدز یونایتد به همراه رابرت لواندوفسکی دو بازیکنی هستند که بارسلونا می‌خواهد در پست مهاجم به خدمت بگیرد.
بارسا در خط هافبک ستاره‌هایی چون سرخیو بوسکتس، فرانکی دی‌یونگ ، پدری گونزالس، گاوی و نیکو گونزالس را دارد و ژاوی خواهان اضافه شدن فرانک کسیه به این جمع است تا با دست بازی خط هافبک تیمش را انتخاب کند.
در پست دروازه‌بان خروج نتو قطعی است. اینیاکی پینیا شانس خوبی برای جایگزینی مارک آندره تراشتگن دارد، اما ژاوی می‌خواهد قبل از هر اقدام به خوبی شرایط را ارزیابی کند و همین دلیل احتمال جذب دروازه‌بان نیز وجود دارد.
در پست مدافع میانی آندریاس کریستینسن به صورت رایگان جذب می‌شود. در پست دفاع راست هم بارسلونا به دنبال جذب رایگان سزار آزپیلیکوئتا مدافع راست آزاد چلسی است.
در پست دفاع چپ کاتالان‌ها فقط جوردی آلبا را دارند. گزینه مورد علاقه بارسلونا و متئو آلمانی، خوزه لوئیز گایا است.
الکس تلس، آلخاندرو گریمالدو، نیکولاس تاگلیافیکو، الکس مورنو و خاوی گالان دیگر گزینه‌های تقویت پست دفاع چپ هستند.
حالا دیده شود که از میان این همه بازیکن بارسلونا موفق به جذب چند تن آن‌ها خواهد شد و آیا ژاوی می‌تواند تیمی متناسب با درخواست‌های بسازد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала