دگروال امریکایی از شکست سیاست بایدن در اوکراین خبر داد

© REUTERS / Kevin Lamarqueجو بایدن
جو بایدن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2022
عضو شوید
وس مارتین دگروال متقاعد امریکا نظریات خود را در وب سایت واشنگتن پست اظهار داشت که جو بایدن رئیس جمهور امریکا در قبال اوکراین شکست خورده است.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته وس مارتین، رهبرامریکا با کمک دیپلماسی تلاش کرد تا از درگیری در اوکراین جلوگیری کند، اما نتوانست این کار را انجام دهد.
مارتین به سخنان بازیگر سابق استناد کرده اظهار داشت مایکل مورل، رئیس سیا گفت که بایدن با حملات خود به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، تنها "نخبگان تحت محاصره روسیه را جمع کرد."
Президент США Джо Байден во время выступления в Варшаве, Польша - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2022
نقل بایدن برای شفاف سازی بیانیه درباره پوتین
"هیچ یک شهروند روسیه خود را با این واقعیت آشتی نمی دهد که دشمن اصلی کشورش به او الهام می دهد که چه نوع قدرتی در کشورش می تواند باشد و یا نباشد. بایدن بار دیگر ثابت کرد که به ریگن نزدیک نیست، علنی ​​پوتین را "قصاب" و "جنایتکار جنگی" خواند. مورل به نقل از نویسنده مطالب نقل کرد که کاخ سفید به جای حفظ کانال ارتباطی - مانند اتحاد جماهیر شوروی در زمان بحران راکتی کیوبا از طریق سفیر آناتولی دوبرینین، همه پل‌ها را برای گفتگو با کرملین می‌سوزاند.
مارتین تاکید کرد که اوکراین و افغانستان تنها دلایلی نیستند که شهرت بایدن به پایین ترین سطح یعنی 42 درصد سقوط کرده است. محبوبیت را اضافه نکنید و تورم 8.5 درصدی را ثبت نکنید و افزایش شدید قیمت انرژی - منادی رکود است.
Доллары США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2022
پاسخ روسیه به سخنان بایدن در مورد دخالت پوتین در افزایش تورم در آمریکا
پیشتر دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق امریکا گفت که رهبری فعلی این کشور موجب احترام و هیبت در جهان نیست. به گفته وی، به همین دلیل، تمام جهان در مرز خطرناک ترین خط تاریخ قرار گرفته است.
پیش از این، در 20 اپریل، مجری فاکس نیوز، تاکر کارلسون، اظهار داشت که اقتصاد ایالات متحده به سمت سقوط کامل پیش می رود. او دلیل آن را سیاست های بایدن عنوان کرد.
ترامپ در 19 اپریل از لزوم مذاکره روسیه و اوکراین خبر داد اما به یک شرط. به عقیده وی، اگر طرفین در مورد تعدادی از موضوعات توافقاتی را برنامه ریزی نکنند، گفتگو بین آنها فایده ای ندارد. وی افزود: همانطور که ترامپ تاکید کرد، از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه برای حفاظت از دونباس، رئیس جمهور روسیه عاقلانه تر از رهبری امریکا رفتار کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала