Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم عجیب دستگیر؛ ممنوعیت کادرفنی و بازیکنان از انجام مصاحبه با رسانه‌ها

© Photo (not Sputnik) Facebook page of Afghanistan Football Federationانوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2022
عضو شوید
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان، با انتشار پُستی در شبکه‌های اجتماعی، از ممنوعیت کادرفنی و بازیکنان از انجام مصاحبه با رسانه‌های داخلی و خارجی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از اردوی اخیر تیم ملی فوتبال افغانستان در ترکیه و انجام دو بازی تمرینی برابر تیم‌های زیر 23 سال کویت و اردن، انتقادهای زیادی از سوی برخی رسانه‌ها و خبرنگاران به آدرس فدراسیون فوتبال و انوش دستگیر سرمربی تیم ملی صورت گرفت و آن‌ها معتقد بودند که فعالیت‌ها در فدراسیون فوتبال در مسیر درست به پیش نمی‌رود.
فدراسیون فوتبال و انوش دستگیر پس از اردوی تمرینی در ترکیه، برخی از این انتقادات را بیجا عنوان کرده و مدعی شدند که برخی رسانه‌های و خبرنگاران به دنبال تخریب تیم‌ ملی اند و می‌خواهند در چنین شرایط دشوار پُشت تیم ملی را خالی کنند.
انوش دستگیر در جدیدترین واکنش به موضوع انتقادات از خودش و فدراسیون فوتبال، ضمن تاکید بر موضع قبلی‌اش، اعلام کرد که تا پایان رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا، سرمربی، اعضای کدر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان با هیچ خبرنگاری مصاحبه نخواهند کرد.
وی در فیس بوک خودش نوشت:" مردم عزیز افغانستان! به خوبی میدانیم که تیم ملی فوتبال افغانستان در شرایط فوق العاده حساسی قرار دارد. جدا از مردم عزیز که همیشه حامی تیم ملی در صفحات اجتماعی بودند و در سنخت ترین شرایط هم پشت تیم را خالی نکردند، (بعضی) از رسانه ها و خبرنگاران که از خبرنگاری فقط تفرقه و حاشیه زنی را یاد گرفتند، فقط بخاطر مسائل شخصی، منافع ملی را زیر پا گذاشته و فقط به دنبال حاشیه برای تیم هستند تا با ضعیف نشان دادن چهره تیم، مردم را بر علیه تیم ملی تشویق کنند. من از این دسته رسانه ها هیچ توقع ندارم، به جز از ضرر هم البته از چند رسانه مشخص، در طی سال های گذشته کدام مفادی به تیم ملی فوتبال افغانستان نرسیده است. به این ترتیب از همین حالا تا تاریخ ۱۵ ماه جون و پایان رقابت های انتخابی جام ملت های آسیا، سرمربی، اعضای کدر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان با هیچ خبرنگاری مصاحبه نخواهند کرد. همچنین هیچ رسانه ای نیز اجازه حضور در کمپ تیم ملی فوتبال افغانستان در قطر و هند را به جز اوقات رسمی نخواهد داشت. مردم عزیز، مطمین باشید دست از تلاش نمیکشیم‌ و برای صعود تاریخی به جام ملت های آسیا، همه کار خواهیم کرد. با احترام فرزند وطن".
دستگیر در حالی این صحبت‌ها را مطرح می‌کند که تیم ملی فوتبال افغانستان قرار است در ماه جوزا در سه بازی رسمی در چهارچوب رقابت‌های مقدماتی جام ملت‎های آسیا، در هندوستان به مصاف تیم‌های هانگ کنگ، کمبودیا و هند(میزبان) به میدان برود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала