Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

"لاوتارو" دوباره در رادار بارسا

© REUTERS / DANIELE MASCOLOبرشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال
برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2022
عضو شوید
بارسلونا بار دیگر علاقه خود را به خرید لاوتارو مارتینز نشان داده است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، لاوتارو مارتینز مهاجم ملی‌پوش آرژانتینی باشگاه اینتر ایتالیا دوباره مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.
وی دو سال پیش با مدیران باشگاه بارسلونای اسپانیا برای انتقال به نیوکمپ و حضور در جمع بازیکنان آبی و اناری پوش شهر بندری بارسلون به توافق کامل رسیده بود ولی شرایط کرونایی باعث منتفی شدن این پروژه گشت و این انتقال را غیر ممکن کرد.
اکنون بعد از گذشت دو سال، بار دیگر این بازیکن گلزن و خوش تکنیک آرژانتینی به رادار مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا بازگشته است.
طبق ادعای روزنامه اسپورت، مقامات باشگاه اینتر به ممفیس دپای، مهاجم ملی‌پوش هالندی و میرالم پیانیچ، هافبک ملی‌پوش بوسنیایی که هم‌اکنون به صورت قرضی در تیم بشیکتاش ترکیه توپ می‌زند، علاقه‌مند هستند.
این در حالی‌ست که تقریباً هر دو بازیکن در پروژه ژاوی هرناندز نقش کلیدی و مهمی ندارند و مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا می‌تواند با قرار دادن این دو بازیکن خود در این معامله، این انتقال را عملی و نهایی کند.
در قرارداد لائوتارو مارتینز با نراتزوری، گزینه بند فسخ 111 میلیون یورویی موجود می‌باشد و نسبت به مهاجمین دیگر مورد نظر سران کاتالان‌ها، هزینه‌ای کمتر روی دست مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا خواهد گذاشت.
لاوتارو مارتینز در رقابت‌های فصل جاری 15 گل به ثمر رسانده است و می‌خواهد که بهترین رکورد فصلی خود را که 17 گل بوده است را پشت سر بگذارد‌؛ این بازیکن گلزن آرژانتینی در حال کمک به قهرمان کردن افعی‌ها در مسابقات سری آ ایتالیا است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала