Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرونده الخلیفی و لئوناردو بدون بررسی در یوفا + عکس

© REUTERS / ARND WIEGMANNناصر الخلیفی مالک پاری سن ژرمن Chairman of Qatar-based media group BeIN Sports, Nasser Al-Khelaifi leaves the Swiss Federal Criminal Court (Bundesstrafgericht) in Bellinzona, Switzerland September 14, 2020.
ناصر الخلیفی  مالک پاری سن ژرمن   Chairman of Qatar-based media group BeIN Sports, Nasser Al-Khelaifi leaves the Swiss Federal Criminal Court (Bundesstrafgericht) in Bellinzona, Switzerland September 14, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2022
عضو شوید
پرونده‌ی انظباطی ناصر الخلیفی رییس و لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن‌جرمن به دلیل بدرفتاری بعد از بازی با رئال، تا هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است.
به گزارش اسپوتنیک؛ در 10 مارچ 2022 یوفا یک "پرونده‌ی انضباطی" را برعلیه ناصر الخلیفی رییس پاریسن‌جرمن و لئوناردو مدیرورزشی این تیم به دلیل هجوم شان علیه داوران بازی با رئال؛ ایحاد کرد که تا هنوز کوتاه‌ترین بررسی از آن صورت نگرفته است.
هر دو فرد بعد از پایان بازی برعلیه داوری بازی با رئال که به اعتقاد شان سبب اصلی حذف پی‌اس‌جی شد؛ وارد رختکن داوری شدند.
پرونده هر دو مرد پاریسی توسط کمیته‌ی انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا که در 30 مارچ برگزار شد مورد رسیدگی قرار نگرفت. سپس در جلسه فردا نیز در دستور کار نیست و حتی قطعی نیست که در 19 می مورد بررسی قرار می‌گیرد یاخیر.
البته عجله‌ای وجود ندارد زیرا پاریسن‌جرمن حذف شده و تحریم‌های احتمالی فقط در فصل آینده اعمال خواهد شد. اما این کندی در عین حال سؤالاتی را ایجاد کرده که ناصر الخلیفی هم رئیس اتحادیه قدرتمند باشگاه‌های اروپایی و هم یکی از اعضای کمیته‌ی اجرایی یوفا است.
تعلیق آن در برابر کمیته‌ی اجرایی سازمان اروپایی در 7 اپریل که پس از آخرین داوری‌ها، فرمول جدید بازی جوانمردانه مالی را تأیید کرد، آسان نبود. احتمالاً مطالعه پرونده او قبل از کنگره یوفا که در 11 می در وین برگزار می‌شود، مطلوب نمی‌باشد. اما حتما قبل از شروع فصل آینده بررسی خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала