هشدار روسیه به سویدن و فنلاند در مورد عواقب پیوستن به ناتو

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля
Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2022
عضو شوید
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت، روسیه از طریق کانال های دوجانبه به فنلاند و سویدن در مورد عواقب پیوستن آنها به ناتو هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در مصاحبه با کانال تلویزیونی "راسیا 24" گفت: "بروکسل تحت نظارت امریکا مدتهاست که کشورهای مذکور را وارد ساختارهای خود کرده است. فعالیت‌های مذکور واقعی انجام شد. اینجا چیز جدیدی نیست. نکته دیگر این است که اگر این مسیر را طی کنند، وضعیت ژئوپلیتیکی در اروپا و در مجاورت کشور ما تغییر خواهد کرد. ما همه هشدارهای خود را چه علنی و چه از طریق کانال های دوجانبه اعلام کرده ایم. آنها در مورد هشدار ها همه چیز را می دانند و جایی برای تعجب وجود نخواهد داشت، آنها در مورد همه چیز مطلع شدند که به چه نتیجه ای منجر خواهد شد".

پیشتر وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرده بود که سویدن و فنلاند باید عواقب ورود احتمالی به ناتو را برای روابط دوجانبه با روسیه و همچنین تأثیر این موضوع بر سیستم امنیتی اروپا درک کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала