Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توضیحات روبیالس پس از رسوایی صوتی پیکه + عکس/ویدیو

© Sputnik / РИА Новости /  مراجعه به بانک تصاویر لوییز روبیالیس Russia World Cup New Spain Coach
لوییز روبیالیس  Russia World Cup New Spain Coach - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2022
عضو شوید
لوئیز روبیالس رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا در پیوند به فایل صوتی بیرون درز کرده از پیکه امروز کنفرانس خبری گرفت.
به گزارش اسپوتنیک؛ لوئیز روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز در کنفرانس مطبوعاتی خود توضیحاتی در مورد همه آشفتگی‌های ایجاد شده در نتیجه لو رفتن فایل‌های صوتی گفتگو با جرارد پیکه در مورد سوپرجام اسپانیا توسط El Confidencial ارائه داد.
در این نشست آندرئو کمپس دبیرکل RFEF نیز حضور یافت.

در این نشست رییس فدراسیون اسپانیا اظهار داشت: "به خاطر همه دروغ‌هایی که بیرون می‌شود بسیار عصبانی هستم. من از زمانی که رئیس شده‌ام متحمل حملات مداوم بودم. 20 تا 25 شکایت جمع کرده‌ام. این یک کمپین فرسوده مداوم است. من می‌دانم چه کسی از این کار سود می‌برد و شما هم می‌دانید."

او در ادامه توضیح داد: "قراردادی که منتشر شده دیگر قراردادی نیست که در حال حاضر قابل اجرا باشد. فدراسیون هیچ کمیسیونی پرداخت نکرده و نخواهد داد. این موضوع باعث تعجب من نشده است، اما همه کارهایی که انجام شده ابلاغ شده است. در مجمع 2020 یک قرارداد ده ساله جدید برای تصویب ارائه شد، که 10 سال به عربستان اجازه داد 40 میلیون برای بازی سوپرجام در اندلس بپردازد."

روبیالس برای صبغه دادن قانونی این امر اضافه کرد: "عملیات قانونی است. همان رسانه‌ای که آن را منتشر کرده، گفته شده است. بنابراین ما وارد صفحه اخلاقی می‌شویم. امیدوارم فوتبالیست‌هایی مانند پیکه بیشتر و بیشتر باشند که تحصیل کرده‌اند، می‌خواهند کارآفرین باشند یا کاری غیر از فوتبال انجام دهند."

ریس RFEF گفت: "کاسموس به ما پیشنهاد تغییر فُرمت را می‌دهد و من قبلاً در مبارزات انتخاباتی پیشنهاد داده‌ام. آنها شروع به کار کردند و ما با ایالات متحده و عربستان سعودی صحبت می‌کنیم، ما با قطر، چین، هند صحبت می‌کنیم و پیشنهاداتی از آفریقا ارائه شد. در نهایت، زمانی که آنها با احتمال تجارت می‌آیند به آنها گفته می‌شود که رابطه اقتصادی با مذاکره نخواهد بود. فدراسیون فوتبال اسپانیا حتی یک یورو کمیسیون به کسی نمی‌پردازد. ما در مورد 400 میلیون یورو برای فوتبال اسپانیا صحبت می‌کنیم. 50 درصد برای باشگاه‌ها که شرکت می‌کنند و 50 درصد برای متوسط‌​​ترین فوتبال. اینجا چیز زیادی برای گفتن نیست. ما آن را به طور علنی در مجامع شمرده‌ایم و بدون هیچ رأی مخالفی؛ به آن رأی داده شده است."

روبیالس ادامه داد: "در مورد پیکه، ما مسئولین حکومت‌داری خوب را داریم که به ما گفتند اگر رابطه بین عربستان و کاسموس است، لازم نیست مشورت کنید. اگر به من و آندرئو بگویند که درگیری وجود ندارد، به این معنی است که هیچ تعارضی وجود ندارد. وقتی اطلاعات از موبایل من گرفته شده، درمورد بحث اخلاقی چه حرفی بزنیم؟ این‌که اینجا با دخترانم عکس دارم و با دوستانم صحبت می‌کنم. بينيد، فدراسيون به كاسموس پولی نمی‌دهد، كسي كه به كاسموس پول می‌دهد عربستان است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала