Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وضاحت رئیس بارسا در مورد اتفاقات بازی با فرانکفورت

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2022
عضو شوید
خوان لاپورتا در یک نشست خبری به حضور گسترده آلمان‌ها در ورزشگاه نیوکمپ، در بازی بارسلونا – آینتراخت فرانکفورت وضاحت داد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا پنجشنبه شب هفته گذشته در ورزشگاه نیوکمپ میزبان اینتراخت فرانکفورت بود و با نتیجه 2-3 بازی را باخت و با توجه به تساوی 1-1 در خاک آلمان، در دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4-3 مغلوب شد و از لیگ اروپا کنار رفت.
در این دیدار حدود 30 هزار هوادار اینتراخت در ورزشگاه نیوکمپ حضور داشتند و برد تیم‌شان را جشن گرفتند. تهیه این تعداد تکت کار آسانی نبود زیرا این تیم تنها 5 هزار تکت سهمیه داشت و هواداران تکت‌های هواداران بارسلونا را به قیمت گزاف خریدند و ورزشگاه خانگی بلوگرانا را برای آن‌ها جهنم ساختند.
حذف از یک رقابت اروپا و حضور گسترده آلمان‌ها در ورزشگاه خانگی بارسا، برای این باشگاه یک رسوایی بود و انتقادات زیادی به کادر مدیریتی باشگاه بخصوص لاپورتا صورت گرفت زیرا وی از قبل اجازه داده بود تا هواداران که از قبل تکت خریداری می‌کنند اما به ورزشگاه نمی‌آیند، تکت‌های شان را به افراد دیگر بفروشند تا ورزشگاه پُر شود.
حالا لاپورتا در این مورد وضاحت داده و طی یک نشست خبری به این قضیه پرداخته که چگونه آلمان‌ها موفق به دریافت 30 هزار تکت شدند و ورزشگاه نیوکمپ را تسخیر کردند.
او در این نشست خبری گفت:" ما این نشست را برگزار کردیم تا معلومات خود را در رابطه با فروش تکت بازی مقابل برابر اینتراخت ارائه کنیم. ما قبلاً این وعده را داده بودیم. ابتدا می‌خواهم از اعضایی که در این بازی حضور داشتند و در نوکمپ به حمایت از تیم پرداختند، تشکر کنم. تعطیلات بود و می‌دانستیم که افراد زیادی به مسافرت رفته اند. همچنین می‌خواهم از همه کسانی که به خاطر شرایط نامطلوبی که رخ داد و از آن رنج برند، عذرخواهی کنم. تعداد زیاد و بیش از اندازه‌ای از هواداران فرانکفورت توانستند وارد نوکمپ شوند و این غیر قابل قبول است."
رئیس بارسا در ادامه افزود:" دروازه‌های ورودی تحت کنترول بودند و مکانیزم خوبی وجود داشت. بسیاری‌ها از آلمان برای دفعات متعدد و زیادی برای خرید تکت تلاش کردند. بله، بیش از 27201 درخواست خرید از آلمان ثبت شد ولی روش‌های کنترولی ما به درستی کار می‌کردند. ما دیدیم که از 37746 عضو رسمی و شناسایی شده، گروهی اقدام به سؤاستفاده کردند و تکت‌های‌شان را به آلمانی‌ها فروختند. ناراحت کننده است، اما این اتفاق افتاد. این سیستم امنیتی را ما وضع نکرده‌ایم و از مدیریت قبلی به ما مانده است."
لاپورتا در حال به این مورد انتقاد کرده‌است که حدود سه میلیون یورو از فروش تکت به آلمان‌ها سود به دست آورده و بسیاری از کارشناسان معقتد اند که وی آگاهانه اجازه داده تا این کار انجام شود و پولی زیادی از فروش تکت به دست آورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала