Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بی‌میلی ستاره آلمانی به تمدید قرارداد با بایرن؛ گنابری از سوی رئال اغوا شده؟

© AFP 2023 / CHRISTOF STACHEFußballer vom FC Bayern München beim Training am 16. April 2020
Fußballer vom FC Bayern München beim Training am 16. April 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2022
عضو شوید
سرژ گنابری وینگر آلمانی بایرن مونیخ، تمایل چندانی به تمدید قرارداد با این تیم نشان نمی‌دهد و به نظر می‌رسد توجه تیم‌های مطرح اروپا، به خصوص رئال مادرید روی وی تأثیر گذاشته است.
به گزارش اسپوتنیک، سرژ گنابری، ملی‌پوش آلمانی تا 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و این باشگاه تلاش دارد تا قرارداد این بازیکن را تمدید کند. گنابری اما تمایل زیادی به این کار ندارد و هر روز بهانه‌ می‌آورد.
گنابری دستمزد سالیانه 9 میلیون یورویی از بایرن می گیرد و درخواست افزایش دستمزدش به صورت سالیانه به 15 میلیون یورو شد اما بایرنی ها این درخواست را نپذیرفتند. سران باشگاه از گنابری خواسته اند تا خواسته‌هایش را کاهش دهد اما وی هیچ پاسخی به این موضوع نداده است.
رسانۀ TZ، امروز در گزارشی مدعی شد که توجه تیم‌های مطرح اروپا، به گنابری و به خصوص رئال مادرید روی وی تأثیر گذاشته و وی منتظر است تا مشتریانش تمایل خود را علنی کنند و برای او وارد جنگ شوند.
گفته می‌شود که اگر رئال مادرید علاقه خود را به گنابری علنی کند، وی تمدید نخواهد کرد و تا ختم قراردادش منتظر خواهد ماند تا بتواند به صورت آزاد به این تیم بپیوندد.
با توجه به این موضوع اگر بایرن بخواهد او را رایگان از دست ندهد، در تابستان بعدی مجبور است که این بازیکن را به رئال مادرید یا باشگاه دیگری بفروشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала