Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره لاتزیو در تیررس سران منچستر و پاریس + عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2022
عضو شوید
گزارش‌ها حاکی از آن است که منچستریونایتد علاقه مند به جذب سرگئی میلینکوویچ ساویچ هافبک لاتزیو است.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد به طور مداوم با سرگی میلینکویچ ساویچ مرتبط است زیرا ممکن است او پس از هفت سال تصمیم به جدایی از لاتزیو بگیرد.
منچستریونایتد آماده جذب این ملی‌پوش صربستانی در پنجره نقل و انتقالات بعدی است. این رسانه ایتالیایی اشاره کرده است که ماتیا کژمان ایجنت او عجله زیادی برای این انتقال دارد.
قهرمان 20 دوره لیگ برتر انگلیس، میلینکوویچ ساویچ را به عنوان جانشین پل پوگبا که در تابستان پیش‌رو قراردادش تمام می‌شود، در نظر گرفته است.
با این حال، پاری‌سن‌جرمن فرانسه نیز آماده است تا پیشنهاد خود را برای میلینکوویچ ساویچ ارائه دهد که ممکن است مبلغی در حدود پنجاه و هشت میلیون پوند باشد.
با توجه به این که انتظار می رود هر دو باشگاه انگلیسی و فرانسوی، تعدادی جدایی ها در چندین پست مختلف داشته باشند، ممکن است تمایل به پرداخت این رقم در اواخر سال 2022 وجود داشته باشد.
در حالی که اخیراً گزارش ها از حضور میلینکوویچ ساویچ در یوونتوس حکایت می کرد، این گزارش ادعا می کند که آن ها مبلغ درخواستی لاتزیو را فقط می توانند به صورت اقساط پرداخت کنند و این برای لاتزیو جذاب نیست.
میلینکوویچ ساویچ بدون شک بهترین هافبک میانی این فصل سری آ بوده است. او به طور مستقیم در 19 گل (9 گل و 10 پاس گل) تیم لاتزیو در این فصل نقش داشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала