Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با وجود پایان قرارداد؛ ستاره مغضوب یک‌سال دیگر در اسپانیا می‌ماند

© AFP 2023گرت بیل بازیکن تاتنهام Gareth Bale
گرت بیل بازیکن تاتنهام Gareth Bale - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2022
عضو شوید
مهاجم ولزی رئال مادرید پس از جدایی از رئال قصد دارد همچنان در فوتبال اسپانیا به کارش ادامه دهد.
به گزارش اسپوتنیک، دوران حضور 9 ساله گرت بیل در رئال مادرید ماه جولای سال جاری به پایان می‌رسد و جدایی او از این تیم با توجه به نیمکت‌نشینی‌هایش قطعی است.
مصدومیت‌های متوالی، بی میلی برای بازی و ترجیح تیم ملی ولز و ورزش گلف به رئال، محبوبیت بیل میان هواداران رئال را در 3 سال اخیر به میزان قابل توجهی کاهش داده است.
شب گذشته برنامه "چیرینگیتو" تلویزیون اسپانیا مدعی شده است که گرت بیل در اندیشه ادامه حضورش در فوتبال اسپانیا پس از پایان قرارداد فعلی خود با رئال مادرید است.
طبق این ادعا، بیل در صدد است تا پس از جدایی از رئال، همچنان در لالیگا به فوتبالش ادامه دهد و به یک تیم اسپانیایی دیگر ملحق خواهد شد.
سانز مدعی شد که این تیم حتی می‌تواند بارسلونا یا اتلتیکو مادرید نیز باشد. در واقع بازیکنی در حد و اندازه‌های بیل، قطعا در صورت جدایی از رئال و تمایل به بازی در فوتبال اسپانیا، دو انتخاب بزرگ بیشتر نخواهد داشت.
این در حالیست که در روزهای گذشته، نشریه "اسپورت" در گزارشی شش مقصد احتمالی گرت بیل بازیکن ولزی در پایان فصل با اتمام قراردادش با رئال مادرید را منتشر کرده است.
تاتنهام و نیوکاسل در لیگ انگلیس، میلان در ایتالیا، کاردیف سیتی در ولز، رنجرز اسکاتلند و لیگ آمریکا به عنوان مقاصد احتمالی بازیکن ولزی اسم برده شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала