Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هواداران یونایتد با مالکان این باشگاه بار دیگر دست به یخن شدند

© AP Photo / Jason CairnduffБолельщик Манчестер Юнайтед с шарфом команды
Болельщик Манчестер Юнайтед с шарфом команды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2022
عضو شوید
هواداران منچستریونایتد، قبل از پیروزی این تیم برابر نوریچ سیتی، اعتراضی علیه مالکان باشگاه ( خانواده گلیزر) ترتیب دادند و خواهان مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها در مورد باشگاه هستند.
به گزارش اسپوتنیک، هواداران منچستریونایتد از مالکان این باشگاه یعنی خانواده گلیزر راضی نیستند و نسبت به سیاست‌های که توسط این خانواده وضع می‌شود، معترض اند. هواداران دو فصل است که علیه مالکان باشگاه اعتراض می‌کنند و خواهان توجه به خواسته‌های شان اند.
فصل گذشته، اعتراض هواداران باعث شد تا بازی منچستریونایتد و لیورپول به تعویق بیفتد، زیرا هواداران جلوی ورود بس حامل بازیکنان را قبل از ورود به اولدترافورد گرفتند. این اعتراض علیه مالکان باشگاه پس از آن صورت گرفت که اعلام شد شیاطین سرخ بخشی از پروژه سوپرلیگ خواهد بود.
اعتراضات نتیجه داد و خانواده گلیزر تصمیم به کناره‌گیری از پروژه پول آور سوپر لیگ شد و به پرز و هم‌دستانش پشت کردند.
در حال حاضر، اعتراضات تازه‌ای وجود دارد. روز جمعه، 22 هوادار در خارج از مرکز تمرینی در کارینگتون تجمع کردند تا یک اعتراض کوچک و مسالمت آمیز برگزار کنند و از سران باشگاه بخواهند که در تصمیم‌گیری‎ها با هواداران مشورت کنند.
این تظاهرات اما نادیده گرفته شد و امروز گروه معروف هواداران "The 1958" اعتراض بزرگی را در برابر ورزشگاه اولدترافورد برگزار کردند و از مدیران باشگاه خواستند تا به خواسته آن‌ها توجه صورت گیرد.
البته این گروه برای 17 دقیقه در بیرون از ورزشگاه بودند و به مالکیت 17 ساله خانواده گلیزر انتقاد کردند اما پس از آن مالکان باشگاه کوتاه آمدند و مجبور شدند تا به گروه "The 1958" اجازه ورود به ورزشگاه را بدهند.
این اعتراضات در حالی برگزار می‌شود که سال گذشته مدیران ارشد باشگاه منچستریونایتد گفتند که به هواداران در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت خواهند داد اما این تصمیم تا حالا عملی نشده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала