Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کورتوا: شکست 0-4 برابر بارسا اتفاقی بود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League
تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2022
عضو شوید
تیبو کورتوا دروازه‌بان بلجیمی رئال مادرید معتقد است که شکست 4-0 مقابل بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو اتفاقی بیش نبود.
به گزارش اسپوتنیک، نزدیک به یک ماه قبل بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مهمان رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه سنگین 0-4 شکست دهد و در برابر چشمان هوادارنش لوس بلانکوس را تحقیر کند.
شکست سنگین رئال برابر بارسا سبب شد تا بسیاری از کارشناسان از صدرنشین لالیگا انتقاد کنند و به ستایش از ژاوی و شاگردانش بپر دازند.
تیبو کورتوا، دروازه بان بلجیمی رئال مادرید اما احساس می‌کند که نتایج رئال مادرید از آن زمان به بعد به شدت بهبود یافته است و این نشان می‌دهد که شکست 4-0 مقابل بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو اتفاقی بیش نبود.
او به ال کاپیتان گفت:" شب بسیار بدی بود، اما ما به سرعت ریکاوری کردیم، زیرا نباید زیاد به شکست فکر می‌کردیم. البته من ناامید هستم، اما فکر می‌کنم واضح بود که قبل و بعد از آن شکست ما چگونه بوده‌ایم. اگر به نتایج و عملکرد ما نگاه کنید، شکست برابر بارسا یک اتفاق بود."
کورتوا در ادامه از تیمش برای پیروزی در دیدار برگشت مقابل پاریسن‌جرمن تمجید کرد و گفت:" آن پیروزی یک رویای فوق العاده بود. پس از بازی رفت، تعداد کمی از هواداران باور داشتند که ما می‌توانیم صعود کنیم، اما این کار را انجام دادیم. آن شب احساس می‌کردم که خوش شانس هستم برای مادرید بازی می‌کنم."
کورتوا اعتراف می‌کند که جام جهانی قطر می‌تواند آخرین شانس "نسل طلایی" تیم ملی بلجیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی جام جهانی باشد.
او در این مورد گفت: "هدف ما این است که برای این عنوان بجنگیم. ما می‌دانیم که تیم خوبی داریم، اما در مورد جام جهانی صحبت می‌کنیم، جایی که بهترین‌ها در آن حضور دارند و تیم‌های زیادی با هدف مشترک( قهرمانی در جام جهانی) حضور پیدا می‌کنند. هر اتفاقی بیفتد، اتفاق می‌افتد، اما، درست است، بلجیم یکی از بهترین تیم های تاریخ خود را دارد و باید به این افتخار دست پیدا کند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала