Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت سخنگوی آینتراخت از حضور گسترده هواداران در نیوکمپ + عکس

© REUTERS / Nacho DoceБолельщики Испании празднуют после матча
Болельщики Испании празднуют после матча  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2022
عضو شوید
در حالی‌که حضور پرشور تیم آینتراخت فرانکفورت برای بارسلونا درسر ساز شد اما سخنگوی باشگاه آلمانی از کار هواداران تیم‌اش حمایت کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ اکسل هلمان سخنگوی هیئت مدیره باشگاه فوتبال آینتراخت فرانکفورت می‌گوید که باشگاه بارسلونا به خاطر حضور گسترده نزدیک به 30.000 هوادار تیم‌ آلمانی در نیوکمپ مقصر نیست.
هواداران بارسلونا Soccer Football - Spanish King's Cup Final - FC Barcelona v Sevilla - Wanda Metropolitano, Madrid, Spain - April 21, 2018 Barcelona fan holds up a Llibertat banner before the match as Catalan and Catalan separatist flags are displayed  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2022
ورزش
خیانت هواداران یا فاجعه مدیریتی؟ ۳۰ هزار آلمانی در نیوکمپ چه میکردند؟ + ویدیو

او به رسانه‌های آلمانی گفت: "برای من شگفتی بزرگی بود که 25000 هوادار وارد استادیوم شدند، با وجود این‌که ما رسما فقط 5000 تکت دریافت کردیم و من می‌خواهم دوباره آن را بدون هیچ نامشخصی بگویم زیرا در بارسلونا نیز صداهای منفی در مورد چگونگی این اتفاق شنیده می‌شود."

او اضافه کرد: "هواداران ما از هر طریقی که می‌توان تصور کرد تکت خریدند، شما به‌عنوان یک باشگاه نمی‌توانید آن را کنترل کنید. هواداران ما در تهیه تکت از هر راهی که می‌توانند به دست آورند خلاق‌ترین هستند. این بوده و همیشه خواهد بود."

هلمان متقاعد شده بود که هواداران این تیم در دیدار با وستهم در نیمه نهایی به همان شیوه پاسخ خواهند داد. او فکر می‌کند که قیمت پروازها به لندن افزایش خواهد یافت اما او همچنان اطمینان داد که آنها می‌دانند: "چگونه به مسائل لوجستیکی نزدیک شوند. راه‌های زیادی برای رسیدن به انگلیس وجود دارد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала