Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیم‌های راه‌یافته به نیمه‌نهایی لیگ اروپا مشخص شد؛ قاتل بارسا به مصاف وستهام می‌رود + عکس

© AP Photo / Claude Parisلیگ اروپا
لیگ اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2022
عضو شوید
تیم‌های آینتراخت فرانکفورت، وستهام، آربی لایپزیگ و گلاسکو رنجرز به شکست حریفان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ اروپا راه یافتند.
به گزارش اسپوتنیک، دیدارهای برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، شب گذشته با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید و تیم‌های آینتراخت فرانکفورت، وستهام، آربی لایپزیگ و گلاسکو رنجرز با شکست حریفان جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها را به دست آوردند.
در مهم‌ترین دیدار این مرحله بارسلونا که در دیدار برگشت در آلمان برابر آینتراخت فرانکفورت با نتیجه 1-1 مساوی کرده بود، در دیدار برگشت در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه 2-3 شکست خورد و در مجموع دو بازی با نتیجه 3-4 مغلوب حریف آلمانی شد و از لیگ اروپا حذف شد.
در اسکاتلند، کلاسکو رنجرز با نتیجه 1-3 براگای پرتگال را در وقت‌های اضافی شکست داد و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 2-3 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
آتالانتا نیز در برگامو میزبان تیم لایپزیگ آلمان بود و با پذیرفتن شکست 0-2 در این بازی و با توجه به تساوی 1-1 در بازی رفت، در مجموع با نتیجه 1-3 برابر حریف آلمانی شکست خورد و از این رقابت‌ها حذف شد.
در دیگر دیدار نیز وستهام برابر لیون به برتری 0-3 رسید و با توجه با تساوی 1-1 در دیدار رفت، در مجموع دو دیدار با نتیجه 1-4 بر حریف فرانسوی چیره شد و به مرحله بعدی صعود کرد.
به این ترتیب آینتراخت فرانکفورت، وستهام، آربی لایپزیگ و گلاسکو رنجرز و برنامه بازی‌های مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها به شرح زیر است:
وستهام - اینتراخت فرانکفورت
لایپزیگ - رنجرز
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала