Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلخ مثل زهر؛ پدری فصل را از دست داد + عکس

© REUTERS / Facundo ArrizabalagaИспанец Педри во время полуфинального матча Евро-2020 по футболу между Италией и Испанией на стадионе Уэмбли в Лондоне
Испанец Педри во время полуфинального матча Евро-2020 по футболу между Италией и Испанией на стадионе Уэмбли в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2022
عضو شوید
با تأیید بارسلونا پدری ستاره جوان این تیم نمی‌تواند برای 8 هفته به میدان برود و عملا او فصل را از دست داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در شبی که بارسلونا بازی فاجعه باری را در زمین خودی انجام داد و از گردونه مسابقات لیگ اروپا حذف شد، یکی از اتفاقات تلخ این بازی مصدومیت پدری بود که در بازی‌های هفته‌های اخیر نمایش فوق العاده برای کاتالان‌ها داشت.
این ستاره آینده دار بارسا بر اثر مصدومیت همسترینگ قادر به ادامه دادن این دیدار نبود و در نیمه دوم با فرانکی دی یونگ تعویض شد.
این بازیکن هفته‌های اول فصل را هم به همین دلیل از دست داده بود و برای تقریبا سه ماه نتوانست بازی کند.
پس از دیدار دیشب هم سرمربی بارسا تأیید کرد که این بازیکن مصدوم شده و به شدت از این اتفاق ابراز ناراحتی کرد.

ژاوی گفت: "پدری مرا نگران کرد. اجازه دهید ببینیم مشکل او چه خواهد بود. این خبر بسیار بدی برای ما است."

اما لحظات قبل تیم پزشکی بارسا تأیید کردند که این بازیکن دچار پارگی همسترینگ پای چپ شده و بین شش تا 8 هفته نمی‌تواند بازی کند که این یعنی او عملا فصل را از دست می‌دهد.
گفتنی‌ست که وی بهترین بازیکن بارسا در نیم فصل دوم بود و قبل از پایان فصل، یکی از موثرترین بازیکنان ژاوی که حالا در نبودش سرمربی کاتالان‌ها به مشکل جدید خواهد خورد و باید 8 بازی مانده به پایان فصل را را بدون وی سپری کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала