علت خیانت مردان در مقابل خانم های شان افشا شد

© REUTERS / Mohammad Ponir HossainМужчина возлагает цветочный венок на голову девушки в День святого Валентина в Дакке, Бангладеш
Мужчина возлагает цветочный венок на голову девушки в День святого Валентина в Дакке, Бангладеш - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2022
عضو شوید
کشیش و وبلاگ نویس مسکو ماهیت خیانت شوهران را در کانال تلگرام شخصی خود افشا نمود.
به گزارش اسپوتنیک، نیکلای بابکین می نویسد: " معمولاً نه خانم و نه معشوقه حتی شک نمی کنند که مرد خانه شوق عشق با خانم نا محرم را داشته باشد. مرد ها معمولاً خود را خودخواهانه به خودشیفتگی، تا نرسیست نشان می‌دهد"، وی خاطرنشان کرد که چنین آقایان، توجه دختران زیبا را با کلمات زیبا و توصیف های دلنشین جلب می کنند.
Врач, изучающая мозг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2022
ثبوت شد که ژن های مرد و زن فرق دارد
کشیش افزود: "همه مردان علیه خانم های خود خیانت نمی‌کنند، بلکه فقط کسانی که تسلیم اشتیاق ولخرجی می‌شوند. کشیش توضیح داد که وقتی این کهن الگو تحریف می شود، عاشق می شوند و قادر به برقراری روابط قوی نیستند. بابکین اضافه کرد که شوهران خیانتکار- مردان ضعیفی هستند که تحت تأثیر زنان قرار دارند یا زن ستیزان هستند که از دیگران برای لذت های نفس خود استفاده می کنند".
این کشیش خاطرنشان کرد، غیرمعمول نیست زنانی که از سوی همسر خود مورد تحسین قرار نمی‌گیرند، به آنها خیانت می‌کنند و حتی فرزندانی از عاشقان به دنیا می‌آورند به این امید که آنها از خانواده دور شوند. اگر این اتفاق نیفتد، چنین زنها مجبورند تمام عمر شوهر و فرزندان خود را فریب دهند.
بابکین تاکید کرد: آنها به دلیل عزت نفس پایین، بی مسئولیتی و ترس نمی توانند کار دیگری انجام دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала