Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: رئال مادرید پادشاه لیگ قهرمانان اروپاست

© REUTERS / BERNADETT SZABOSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2022
عضو شوید
پپ گواردیولا پس از راهیابی منچسترسیتی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاسخگوی خبرنگاران شد.
به گزارش اسپوتنیک، در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
با توجه به اینکه در بازی رفت، منچستر سیتی موفق شده بود با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد، اکنون در مجموع دو بازی رفت و برگشت این منچسترسیتی است که به مرحله بعدی رقابت ها صعود می کند.
باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید قرار بگیرد و بدین ترتیب شاهد جدالی دیگر میان گواردیولا و رئال مادرید خواهیم بود.
پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی پس از پایان این بازی در نشست خبری گفت:
"اتلتیکومادرید حریف بسیار سرسختی محسوب می شود. همه تیم‌های حاضر لیگ قهرمانان به خانه این تیم آمده و شرایط دشواری را تجربه می کنند، بنابراین مهم این بود که بتوانیم به دور بعدی راه پیدا کنیم."
سرمربی سیتیزن‌ها در ادامه در خصوص رویایی با رئال مادرید در نیمه نهایی این رقابت‌ها گفت:
"رئال پادشاه جام‌هاست و کار راحتی برابر این تیم نخواهیم داشت. اگر مثل دیدار رفت یا قسمت هایی از نیمه اول دیدار امشب باشیم، می توانیم رقابت کنیم. اما حریف ما رئال مادرید خواهد بود، که پادشاه این تورنمنت است، و قطعاً کار سختی خواهیم داشت."
در هر صورت اکنون این شاگردان پپ گواردیولا هستند که به نیمه نهایی رسیده اند. منچسترسیتی فصل گذشته نایب قهرمان شد و اکنون به جمع چهارتیم برتر راه پیدا کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала