Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من‌یونایتد به دنبال بازسازی اولدترافورد؛ خانواده گلیزرز تیم طراح را استخدام کرد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2022
عضو شوید
باشگاه فوتبال منچستریونایتد اولین برنامه‌های "ماسترپلان" بازسازی 200 میلیون پوندی اولدترافورد را روی دست گرفت.
به گزارش اسپوتنیک؛ منچستریونایتد برای بازسازی اولدترافورد گام‌های اولیه را برداشت و قصد دارد این ورزشگاه را بهبود ببخشد. این باشگاه تیمی از مشاوران را برای شروع کار بر روی طرح بازسازی اولدترافورد منصوب کرده است.
خانواده گلیزرز مالک آمریکایی جنجالی یونایتد، پروژه‌ای را برای بهبود ورزشگاه خانگی این تیم استارت زده که انتظار می‌رود بیش از 200 میلیون پوند برای باشگاه هزینه داشته باشد.

در بیانیه باشگاه آمده است: "منچستریونایتد تیمی از مشاوران برجسته را برای شروع کار بر روی ایجاد یک طرح جامع برای بازسازی اولدترافورد منصوب کرده است. این تیم توسط Legends International و Populous هدایت خواهد شد که هر دو تجربه توسعه استادیوم زیادی در سراسر جهان را دارند."

البته یونایتد قول داده که با هواداران در مورد آنچه که باید برای بهبود تجربه تماشای بازی‌ها در اولدترافورد انجام شود، مشورت خواهد کرد.

این در حالیست که گری نویل مدافع سابق یونایتد در اوایل این ماه در یک ویدیوی زنده اینستاگرام خود گفت: "داستانی از اولدترافورد در حال ظهور است مبنی بر اینکه آنها ممکن است کل ورزشگاه را بازسازی کنند و همین حالا از من پرسیده شد که نظر من در مورد آن چیست. من در واقع فکر می‌‌کنم که این حرکت درستی خواهد بود. فکر می‌کنم تا زمانی که آنها برای اولدترافورد ورزشگاه موجود، پول خرج کرده‌اند بهتر است که یک استادیوم جدید، بهتر و فوق‌العاده بسازید. من فکر می‌کنم که منچستریونایتد باید همیشه در خط مقدم استادیوم‌ها باشد، بهترین امکانات را داشته باشد و آنها عقب افتاده‌اند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала