منبع: پهپادهای روسیه می‌توانند به طور خودکار تجهیزات ناتو را شناسایی کنند

© Photo / KronshtadtБеспилотные летательные аппараты Орион
Беспилотные летательные аппараты Орион - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2022
عضو شوید
یک منبع آگاه روز پنجشنبه گفت که پهپادهای شناسایی و تهاجمی روسیه کاتالوگ دیجیتالی دریافت خواهند کرد که به آنها امکان می‌دهند تجهیزات نظامی کشورهای ناتو را به صورت خودکار شناسایی کنند.
به گزارش اسپوتنیک، این منبع به ریانووستی گفته است: پهپادهای شناسایی و تهاجمی روسیه یک کاتالوگ دیجیتال با تصاویر الکترونیکی از تجهیزات نظامی که توسط کشورهای ناتو پذیرفته شده است دریافت خواهند کرد. این کار به آنها امکان می‌دهند تا به صورت خودکار تجهیزات ناتو را در میدان جنگ شناسایی کرده و نقشه‌ای از موقعیت مواضع دشمن را به پست فرماندهی ارسال خواهد شد.
این منبع تصریح کرد که این کاتالوگ شامل تصاویر نوری از تسلیحات بلوک اقیانوس اطلس شمالی هم در برد مرئی و هم در فروسرخ خواهد بود.
منبع می‌گوید: این به دلیل الگوریتم های یادگیری شبکه عصبی شکل گرفته است که به شما امکان می‌دهد نمونه های تجهیزات را در شرایط محیطی مختلف، از جمله با نوردهی کوتاه، به‌طور دقیق شناسایی کند.
در سال‌ های اخیر، نیروهای مسلح روسیه به‌طور فعال با طیاره‌های بدون سرنشین کلاس های مختلف از نوع Orlanov، Tachyon یا Eleronمجهز شده اند و به زودی ارتش روسیه وسایل نقلیه سنگین مانند Pacer-RU، Altius و جت Hunters را دریافت می‌کنند.
Военный разведывательно-ударный беспилотный летательный аппарат Wing Loong II и управляемые авиационные бомбы (производство КНР)  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2022
نمایش سنگین ترین طیاره بدون پیلوت نظامی روسیه
پهپاد به‌طور فعال توسط روسیه به عنوان بخشی از یک عملیات ویژه نظامی در اوکراین استفاده می‌شود، هم برای کارهای شناسایی و هم برای ماموریت های ضربتی. وزارت دفاع روسیه بارها ویدیوهایی از حملات پهپاد به موترهای زرهی، انبارها و مواضع نیروهای اوکراین نشان داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала