Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر در حال مذاکره برای خرید دو ستاره رئال مادرید

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دنی سبایوس هافبک اسپانیایی رئال مادرید
دنی سبایوس هافبک اسپانیایی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2022
عضو شوید
باشگاه اینتر میلان در در حال آماده شدن برای آغاز مذاکرات با دو بازیکن ناراض رئال مادرید است.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده اند که باشگاه اینترمیلان در حال آماده شدن برای آغاز مذاکرات با لوکا یوویچ و دنی سبایوس است.
این بازیکن رئال مادرید به دلیل عدم درخشش شان، جایی در تفکرات کارلو آنچلوتی نداشته‌اند. یوویچ باناامیدی از دوران حضورش در مادرید، قصد دارد با ترک این باشگاه چالش جدیدی را تجربه کند.
سبایوس همچنین، که با عملکرد خود نتوانست آنچلوتی را متقاعد کند، در تابستان امسال یکی از خروجی‌های رئال مادرید خواهد بود. قرارداد قرضی با سبایوس نیز، یکی از گزینه‌های اینتر در نقل و انتقالات است.
آن‌ها ستاره اسپانیایی خط‌هافبک رئال مادرید را به عنوان جایگزینی برای مارسلو بروزوویچ درنظر دارند. نراتزوری منتظر است تا با به‌فروش رساندن لائوتارو مارتینز و دریافت هزینه این انتقال، هدفگذاری‌های جدید خود را انجام دهد.
اگر آن‌ها موفق به انجام این کار نشوند، قهرمان سری‌آ می تواند برای تقویت خط‌حمله خود روی امضای قرارداد قرضی با لوکا یوویچ فکر کند.
مدافع عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا، پس از چندهفته لغزش، با دو پیروزی مهم اخیر و ناکامی رقبا، نراتزوری مجددا شانس خود برای قهرمانی در این فصل را افزایش داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала