Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جشن صعود طلایی‌های اسپانیا در رختکن آلیانز ارنا + ویدیو

© Photo / Twitter/ Villarreal CFباشگاه ویارئال اسپانیا The Spanish football club Villarreal has won the UEFA Europa League, beating England's Manchester United in the penalty shootout.
باشگاه ویارئال اسپانیا    The Spanish football club Villarreal has won the UEFA Europa League, beating  England's Manchester United in the penalty shootout. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2022
عضو شوید
بعد از ان‌که ویارئال حریف‌اش بایرن مونیخ را حذف کرد، در رختکن ورزشگاه آلیانز آرنا بازیکنان تیم اسپانیایی جشن خوشحالی گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک؛ شب قبل ویارئال در زمین مونیخی‌ها تن به تساوی 1-1 داد تا با توجه به برتری یک گله در بازی رفت، مجموعا 2-1 به برتری رسیده و راهی دور بعد شود.
بعد از بازی اما این تیم در رختکن خود صحنه‌های شاد و خوشحالی را رقم زد زیرا آنها‌ اروپا را شوکه ساختند.
ویدیویی که از جشن این تیم در رختکن آلیانز آرنا در صفحات مجازی نشر شده، نشان می‌دهد که برخی بازیکنان روی میزهای درمانی پریدند و در حین آوازخواندن روی تاقچه‌ها بالا رفتند و نیمکت‌ها را بر هم زدند.

اونای امری سرمربی ویارئال در اظهارات پس از بازی خود لحن متفکرانه‌ای داشت و در مورد این‌که ویارئال برای اولین بار از سال 2006 به جمع چهار تیم پایانی صعود کرد، صحبت نمود: "بیایید از نیمه نهایی لذت ببریم. ما اینجا هستیم، نه به خاطر این‌که چقدر خوب هستیم، یا این‌که بگذاریم دیگران بگویند ما یک شهر خوب و کوچک هستیم، بلکه به این دلیل که برای آن کار کرده‌ایم. زمانی که ما گل را دریافت کردیم، لحظه حساسی بود، زیرا وقتی بایرن گل می‌زند، دو یا سه گل می‌زند. تواضع این است که بدانی چگونه لحظات خوب و بد را تشخیص دهیم. در موارد خوب، پایدار باشید و در موارد بد، تشخیص دهید که کاری را درست انجام نداده‌اید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала