Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس‌لرزه‌های جنجال بزرگ رونالد؛ اخراج کریس از سازمان حمایت از کودکان

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2022
عضو شوید
پس از ضربه‌ای که کریستیانو رونالدو به هوادار 14 ساله اورتونی زد، برترین مؤسسه خیریه کودکان که کریستیانو رونالدو سفیرش بود، از این ستاره فاصله گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، پولیس انگلیس تحقیقات را در مورد رفتار کریستیانو رونالدو آغاز کرده است و هیچ بعید نیست که این بازیکن توسط لیگ انگلیس با محرومیت مواجه شود.
در تازه‌ترین مورد، کاپیتان تیم ملی پرتگال از سازمان "کودکان را نجات بدهید" اخراج شده است. مؤسسه Save the Children که برای حفظ امنیت، سلامت و یادگیری کودکان کار می‌کند، به نشریه "سان" گفت که رونالدو دیگر یکی از سفیران آن‌ها نیست.
در حقیقت سازمان "کودکان را نجات بدهید" در تلاش است تا کودکان در امنیت باشند و کریستیانو رونالدو با رفتارهایی نظیر بازی شنبه نمی تواند چنین حسی را به کودکان القا کند.
رونالدو البته در پیامی اینستاگرامی به خاطر رفتار ناخوشایندش اخراج شد اما به نظر می رسد که تاثیر چنین رفتار زشتی تا ابد با او خواهد بود و نمی تواند این اتفاق ناگوار را به این سادگی ها به دست فراموشی بسپرد.
این در حالی است که دیروز هزاران نفر از هواداران رونالدو برای حمایت از او به رسانه‌های اجتماعی هجوم بردند و از فعالیت‌های خیریه او به عنوان دفاعی در برابر اقدامات او استفاده کردند.
اما برخی دیگر معتقدند که با وجود اهدای میلیون‌ها دلار به نیازمندان، رفتار او قابل توجیه نیست.
در حال حاضر آینده رونالدو هم چندان روشن نیست چرا که اگر یونایتد سهمیه لیگ قهرمانان را نگیرد، مشخص نیست که ستاره پرتغالی در اولدترافورد خواهد ماند یا نه.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала