Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز در اندیشۀ بازگشت به بارسا؛ لوئیزیتو با ژاوی به تماس شده است + عکس

© REUTERS / Albert GeaLuis Suárez, futbolista uruguayo
Luis Suárez, futbolista uruguayo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2022
عضو شوید
لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکومادرید با ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا به تماس شده و می‌خواهد دوباره به این باشگاه برگردد.
به گزارش اسپوتنیک، لوئیز سوارز با آن که از شرایط خوبی برخوردار بود، با روی کار آمدن رونالد کومان مجبور به جدایی از بارسلونا شد و به اتلتیکومادرید پیوست. وی در فصل نخست حضورش نمایش خوبی در مادرید داشت و توانست در قهرمانی این تیم در رقابت‌های لالیگا، نقش بسیار خوبی داشته باشد.
این بازیکن در فصل جاری نمایش خوبی در اتلتیکومادرید نداشته و 13 گل و 3 پاس گل برای تیم به ثمر رسانده است. لوئیزیتو در پایان فصل قراردادش با اتلتیکومادرید به پایان می‌رسد و تصمیم دارد تا به تیم سابق خودش برگردد.
طبق گزارش Sin Concesiones، سوارز 36 ساله شخصاً با ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا به تماس شده و گفته است که حاضر با دستمزد بسیار اندک و به عنوان نیمکت نشین برای بلوگرانا بازی کند.
این منبع افزوده که بارسلونا شرایط جذب این بازیکن را بررسی خواهد کرد و ژاوی از حضور مجدد او در نیوکمپ حمایت همه‌ جانبه می‌کند.
سوارز در حالی رویای بازگشت به بارسا را در سر دارد که در دور نخست حضورش در این باشگاه موفق به ثبت 195 گل و 109 گل در 278 بازی شد و پس از لیونل مسی و سزار، سومین گلزن برتر تاریخ بارسلونا به حساب می آید. سوارز با بارسلونا فاتح تمام جام های ممکن شده است و در کارنامه او در بارسلونا، 4 عنوان قهرمانی لالیگا، 4 کوپا دل ری، 2 سوپرکاپ اسپانیا، 1 لیگ قهرمانان اروپا و 1 سوپرکاپ اروپا و 1 جام باشگاه های جهان دیده می شود. سوارز در فصل 16-2015 نیز توانست با زدن 40 گل در لالیگا، آقای گل شود و کفش طلای اروپا را کسب کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала