Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش باشگاه بایرن مونیخ در مورد شایعات پیرامون آینده لواندوفسکی

© REUTERS / POOLBayern Munich oyuncusu Robert Lewandowski
Bayern Munich oyuncusu Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2022
عضو شوید
الیور کان، مدیر کل بایرن در پاسخ به سوالی درباره لواندوفسکی گفت که نگران نیست و شایعات بر آن فشاری نمی‌آورد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بایرن مونیخ در مورد شایعات پیرامون آینده روبرت لواندوفسکی "آرام" است و نگران آینده این بازیکن نیست. در حال حاضر به باشگاه آلمانی اطلاع داده نشده است که مهاجم لهستانی نمی‌خواهد قرارداد خود را که در سال 2023 منقضی می‌شود، تمدید کند و علیرغم گزارش‌های اخیر که این بازیکن را به باشگاه بارسلونا لینک کرده‌، مدیران این باشگاه به ماندن وی امیدوار اند.
الیور کان، مدیر کل بایرن در پاسخ به سوالی درباره آینده لواندوفسکی، توماس مولر و مانوئل نویر که همگی تابستان آینده قراردادشان تمام می شود، گفت:" من ذره‌ای نگران این شرایط نیستم. در واقع، من واقعاً آرام هستم. صداهای بیرون به ما فشار نمی آورند."

او در ادامه به Münchner Merkur گفت:" تا زمانی که مذاکرات ادامه دارد، من آرام هستم. ما اجازه هیچ فشار خارجی را نمی دهیم و به ماندن ستاره‌های ما خوشبین هستیم."

بایرن از بسیاری جهات باشگاه متفاوتی است و در گذشته نشان داده است که هیچ بازیکنی بزرگ‌تر از باشگاه نیست و به هیچ ستاره‌ای باج نخواهد داد.
این موضوع را می‌شود به وضوح در جدایی آلابا از این تیم و پیوستن وی به رئال مادرید مشاهده کرد و به این درک رسید که سران بایرن زیر هیچ باری نمی‌روند و اگر بازیکنی خلاف راه و رسم این باشگاه برود، دروازه خروجی بر روی وی باز خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала