Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

محرومیت هواداران اتلتیکو از حضور در ورزشگاه در بازی خانگی برابر سیتی

© REUTERS / Carl RecineБолельщики во время матча между командами "Ливерпуль" и "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Болельщики во время матча между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2022
عضو شوید
یوفا، نزدیک به 5 هزار هوادار اتلتیکومادرید را به دلیل توهین نژاد پرستانه و پرتاب اشیا به داخل زمین در دیدار رفت این تیم برابر منچسترسیتی، از حضور در ورزشگاه در دیدار برگشت محروم کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب برگزار خواهد شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها اتلتیکومادرید که دیدار رفت را در ورزشگاه اتحاد با نتیجه 0-1 به سیتی واگذار کرده بود، در ورزشگاه واندا میتروپولیتانو به مصاف این تیم خواهد رفت.
دیگو سیمئونه و بازیکنان اتلتیکومادرید، امیدوار بودند که با حضور هواداران بتوانند شب سختی را بر سیتی تحمیل کنند و با جبران نتیجه بازی رفت، جواز حضور در دور نیمه نهایی را کسب کنند.
با این حال فیفا برخی از هواداران اتلتیکومادرید را محروم کرده و آن‌ها اجازه ندارند تا بازی سیتی برابر تیم شان را از نزدیک تماشا کنند.
بربنیاد اعلامیۀ که از سوی یوفا نشر شده، باشگاه اتلتیکومادرید مجبور است تا بخشی از ورودی ورزشگاه را مسدود کند و ضمن نمایش بنری که در آن شعار " نه به نژاد پرستی" نوشته شده، به 5 هزار تماشاچی اجازه ورود به ورزشگاه را ندهد.
دلیل این تصمیم یوفا، توهین نژاد پرستانه و پرتاب اشیا به داخل زمین در دیدار رفت دو تیم از سوی هواداران اتلتیکومادرید عنوان شده است.
این تصمیم یوفا مورد قبول باشگاه اتلتیکومادرید قرار نگرفته و این باشگاه تصمیم دارند تا درخواست تجدید نظر کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала