Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف تلخ "نواک جوکوویچ" به اخراجش از مسابقات گرند اسلم آسترالیا

© REUTERS / Gonzalo Fuentes Теннисист Новак Джокович из Сербии на теннисном турнире French Open на стадионе Roland Garros в Париже
Теннисист Новак Джокович из Сербии на теннисном турнире French Open на стадионе Roland Garros в Париже - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2022
عضو شوید
تنیسور صربستانی پس از اعتراف کرد که هنوز آن اتفاقات آسترالیا روان او را آزار می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، نواک جوکوویچ در اوایل سال جاری به دلیل امتناع از واکسینه‌شدن، از استرالیا اخراج شده بود و نتوانست در مسابقات گرند اسلم ملبورن شرکت کند.
او با وجود اقامت دو هفته‌ای در استرالیا سرانجام به دستور وزیر مهاجرت این کشور مجبور به ترک استرالیا شد. جوکوویچ اعتراف کرد که هنوز به طور کامل از فضای اتفاق‌هایی که در استرالیا برای او رخ داد، خارج نشده است.
تنیسور صربستانی در این باره گفت:
راموش کردن آن اتفاق‌ها غیرممکن است. فقط می‌توانید شرایط را بپذیرید و ادامه دهید. همین‌طور هم شد. دیگر لازم نیست نگران آن باشید. چنین لحظه‌هایی نباید روی آینده تأثیر بگذارند و باید در گذشته رها شوند."
جوکوویچ در ادامه گفت:
"من در موقعیت‌های مختلفی در داخل و خارج از زمین بودم. من وقتی بزرگ شدم، جنگ‌هایی بود. در این فصل چیزهایی رخ داد که در گذشته هرگز با آن مواجه نشدم، البته اتفاق‌های استرالیا اثر عاطفی و روانی روی من گذاشت. نمی‌دانم تا چه زمانی با من می‌ماند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала