Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کارلو آنچلوتی: "سرمربیگری رئال مادرید بهترین اتفاق دنیاست"

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید قبل از بازی با ختافه در لالیگا به سوالات خبرنگالان پاسخ داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در استانه بازی تیم‌اش مقابل ختافه در یک کنفرانس خبری ظاهر شد و در مورد بازی با چلسی و نیز بازی آینده صحبت کرد.
او در ابتدای این کنفرانس اعلام داشت که تا روز بازی، لیست بازیکنان‌اش را منتشر نخواهد کرد.

فردا شب ختافه در هفته 31 رقابت‌های لالیگا به مصاف رئال در زمین برنابئو می‌رود اما کارلو آنچلوتی در مورد ستاره‌هایش اظهار داشت: "بازیکنان هنوز بعد از بازی با چلسی در حال ریکاوری هستند. فردا روز بسیار مهمی است و می‌خواهیم پیروز شویم. مندی مصدوم نیست، فقط خسته است. امروز داخل استخر تمرین کرد. شرایط او را برای بازی فردا ارزیابی خواهیم کرد. فردا باید ببینیم می‌تواند بازی کند یا نه. اگر برای بازی فردا خسته باشد، برای بازی با چلسی آماده خواهد بود."

وی در ادامه در مورد کریم بنزمایی صحبت کرد که یک تنه سبب نابودی چلسی در لندن شد: "ویژگی‌های بنزما هر روز در حال رشد هستند، اما او همیشه خوب است. او رهبر این تیم است. مقایسه او با دیگر بازیکنان سخت است."

در حالی خط هافبک کارلتو در لندن جواب داد اما او از سبایوس نیز استفاده کرد، حالا وی می‌گوید: "دنی سبایوس شایسته بازی بیشتر است. امیدوارم بتوانم در بازی‌های بعدی بیشتر به او بازی بدهم چون لیاقتش را دارد. او بازیکن بسیار خوب و حرفه‌ای است. او یکی از معدود بازیکنانی است که نسبت به شایستگی‌هایش، دقایق بازی کمتری داشته و این ناراحتم می‌کند که فرصت کمی به او داده‌ام."

در همین حال اما ستاره‌های خط حمله رئال همچون یوویچ و دیاز که مورد انتقاد هستند، در مورد آنان کارلتو اظهار داشت: "لوکا یوویچ هنوز از مشکلی که در مچ پای خود دارد رنج می‌برد. گرت بیل خوب و آماده بازی است. او می‌خواهد به بهترین نحو ممکن باشگاه را ترک کند. او بخشی از تاریخ رئال مادرید است. من سعی می‌کنم کارم را به بهترین نحو ممکن انجام دهم چون این باشگاه الهام بخش من است. من انسان بسیار آرام و خونسردی هستم و به همه این شرایط عادت کرده‌ام. انتقاد از سرمربی مشکلی ندارد و باید آن را بپذیرم. سرمربیگری رئال مادرید بهترین اتفاق دنیاست."

کارلتو قبل از بازی با ختافه اما از سیستم بازی در برابر حریفان‌اش دفاع کرد و اظهار کرد: "تغییر سیستم؟ نه، سیستم ما 3-3-4 است. والورده در بازی قبلی به عنوان وینگر بازی کرد. نمی‌توانم سه هافبک را عوض کنم، سخت است. تغییر تاکتیک به 2-4-4 به معنای دادن وظایف دفاعی بیشتر به وینیسیوس است."

این روزها برخی شایعات در مورد آینده کارلتو نیز مطرح شده که وی می‌گوید باشگاه در پایان فصل تصمیم خواهد گرفت: "آینده من؟ در پایان فصل باشگاه همه چیز را ارزیابی خواهد کرد و تصمیم خواهد گرفت."

وی در ادامه اظهار نمود: "ارلینگ هالند؟ بنزما یکی از مهم‌ترین بازیکنان این باشگاه هست و خواهد بود و مهم نیست که کدام بازیکن در کنارش بازی کند. کیفیت مودریچ و کروس در بازی مقابل چلسی کلیدی بود. همه مردم در خصوص عملکرد والورده صحبت می کنند اما نقش مودریچ و‌ کروس هم کلیدی بود. همه به عملکرد والورده اشاره می‌کنند و من هم موافقم، او به دیگران کمک کرد تا هنگام مالکیت توپ کیفیت بیشتری داشته باشیم. بعد از بازی با چلسی چگونه آماده بازی بعد می‌شویم؟ مقابل ختافه باید از لحاظ روانی به بازیکنانم فشار وارد کنم، چرا که انگیزه داشتن مقابل چلسی راحت بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала