Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: شرایط اقتصادی ما خوب نیست، فردا یک فینال دیگر در پیش داریم

© AP Photo / Manu Fernandezژاوی هرناندز تشافي هرنانديز
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2022
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از مصاف با لوانته حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فردا شب در چهارچوب هفته سی‌ویکم رقابت‌های لالیگا، در ورزشگاه سیوداد مهمان لوانته است و در بیرون از خانه کار دشواری در پیش دارد.
ساعتی قبل نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار برگزار شد و ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در آن حضور پیدا کرد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
ژاوی در مورد بازی فردا شب گفت:" لوانته در زمین اتلتیکو و ویارئال پیروز شده و حریف بسیار دشواری خواهد بود. این بازی مثل بازی پنج‌شنبه برای ما یک فینال دیگر است. اخیراً در زمین لوانته خوب نتیجه نگرفته‌ایم و بازی فردا محک مناسبی خواهد بود."
سرمربی بارسا در مورد وضعیت تیمش گفت:" از لحاظ بدنی تیم وضعیت خوبی دارد. مشکل بازی قبل زمین و سبک فوتبال بود. ما توپ‌های زیادی از دست دادیم و خاطاهای تاکتیکی کمی مرتکب شدیم چون بازیکنان مهارت خوب داشتند. ما بیش از حد در دفاع حضور داشتیم اما به دلیل اشتباهات ما بازهم خوب کار کردیم و حتی می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم."
وی در مورد مصدومیت پیکه گفت:" مشکل جرارد جدی نیست. او ماه‌هاست که مصدومیتی جزئی دارد و برای حضور در میدان تلاش و انرژی مضاعفی به خرج داده است. برای بازی فردا غایب است و ببینیم به بازی برگشت با آینتراخت خواهد رسید یا خیر."
هرناندز در مورد سخنان آلوز در مورد هالند و امباپه گفت:" در حال حاضر اوضاع اقتصادی باشگاه پیچیده است. اما من همه چیز دنی را می‌پذریم او یک پدیده است. او هم برای ما و هم برای شما خبرنگاران یک رهبر است ولی در کل وضعیت مالی بارسا خوب نیست."
ژاوی در مورد دمبله نیز صحبت کرد و گفت:" نمی‌دانم شرایط دمبله قبل از ورود من به بارسا چطور بود ولی از زمانی که من اینجا هستم، او بازیکنی متعهد، حرفه‌ای و در خدمت تیم بوده است. بازیکنی که توانسته تفاوت‌ها را رقم بزند. خوب تمرین می‌کند، خوب از خودش مراقبت می‌کند و یک حرفه‌ای به تمام معنا بوده است. از او گلایه‌ای ندارم و کاملا راضی هستم."
سرمربی بارسا در مورد جانشین بوسکتس نیز صحبت کرد و گفت:" به نظر من او با اختلاف بهترین هافبک دفاعی 10 تا 15 سال اخیر بوده است. هر کاری که او در دفاع و حمله می‌کند فوق العاده است. او توپ را از دست نمی‌دهد و گردش او با توپ فوق العاده است. پیدا کردن یک جانشین برای او دشوار است. فرنکی و نیکو می‌توانند در پست او بازی کنند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала