Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توماس توخل: "از شکست برابر رئال بارها عصبانی شده‌ام"

© AFP 2023 / INA FASSBENDERتوماس توخل Thomas Tuchel
توماس توخل  Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2022
عضو شوید
توماس توخل سرمربی تیم فوتبال چلسی می‌گوید که از شکست برابر رئال مادرید بارها عصبانی شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ توماس توخل سرمربی چلسی از عملکرد تیم‌اش در برابر رئال مادرید به شدت ناامید شد، به طوری که برای تماشای مجدد فیلم بازی از شکلات استفاده کرده است تا راحت باشد.
سرمربی آلمانی توضیح داد که معمولاً برای مدت طولانی پس از باخت احساس ناامیدی نمی‌کند، اما این ضربه و شکست برابر رئال متفاوت بود.

او در کنفرانس خبری در مورد آن شکست گفت: "یک شبه عصبانی ماندن غیرعادی است، زیرا گاهی اوقات در طول یک مسابقه یا در نیمه ‌تیم عصبانی هستم. بعد از یک بازی معمولاً تصمیم می‌گیرم اگر خوشحال نباشم زیاد صحبت نکنم، اما این احساس ادامه داشت. من دوباره بازی را تماشا کردم و نیمه شب در خانه عصبانی شدم و صبح روز بعد دوباره آن را تماشا کردم و دوباره عصبانی شدم."

او تصریح کرد: "مقدار شکلاتی که برای بازی دوباره نیاز داشتم بسیار زیاد بود. یک موقعی باید ایستاده شوی و در آشپزخانه قدم بزنی و آرام شوی. کمی خوابیدم اما دیر. سپس دیدگاهم را پشت درهای بسته مطرح کردم، جایی که همه می‌توانند انتقاد کنند. ما با انگشت اشاره نمی‌کنیم، اما در بهترین سطح خود نبودیم، به همین دلیل عصبانی بودیم."

توخل اضافه کرد: "برای من بهترین کار این است که آن را بیان کنم و پنهان نکنم، تا با تیم صادق باشم. لازم است که بازیکنان بتوانند در صورت عصبانیت مربی، از عهده آن برآیند."

تمرکز توخل به ساوتهمپتون؛
در آستانه بازی برگشت سه شنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، چلسی امشب یک بازی خارج از خانه در ساوتهمپتون دارد. تیم چلسی در حالی که در رده سوم قرار دارد اما تنها پنج امتیاز از آرسنال در رده پنجم فاصله دارند.
برای توخل، پایان دادن به جمع چهار تیم برتر اکنون اولویت است و او معتقد است که آبی‌ها موفق خواهند شد.

او گفت: "کاملاً مطمئن هستم که به جمع چهار تیم برتر صعود خواهیم کرد، اما این هرگز مشخص نیست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала