Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: از عملکرد فرانکفورت متعجب شدم، بازی برگشت متفاوت خواهد بود

© AP Photo / Manu Fernandezژاوی هرناندز تشافي هرنانديز
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2022
عضو شوید
سرمربی بارسلونا، پس از تساوی برابر اینتراخت فرانکفورت از عملکرد این تیم تمجید کرد و اظهار داشت که بازی برگشت متفاوت خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته و در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ اروپا، بارسلونا و اینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه خانگی تیم آلمانی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی 1-1 خاتمه یافت تا بدین ترتیب همه چیز به نیوکمپ کشیده شود و در بازی برگشت مشخص شود که کدام تیم می‌تواند به مرحله بعد صعود کند.
ژاوی هرناندز در کنفرانس خبری پس از بازی از عملکرد تیم حریف تمجید کرد و اظهار داشت که بازی برگشت در ورزشگاه نیوکمپ متفاوت خواهد بود.
او در مورد بازی دیشب گفت:" با توپ خوب بازی نکردیم. زمین هم کمکی به ما نکرد. آن‌ها بر اساس الگوهای خاص کار می‌کردند. ما بازیکن سوم را برای بازی ترکیبی پیدا نکردیم‌. حمله برای ما سخت بود مخصوصا به خاطر وضعیت چمن. بازیکنان اینتراخت قوی و تهاجمی بودند. نتوانستیم از فضاها به خوبی استفاده کنیم. هافبک ها خیلی کم در خط هجومی حضور پیدا م‌کردند. مثل بازی های قبلی نبودیم اما با یک نتیجه خوب به بارسلونا برگشتیم. در نیمه دوم بهتر بودیم و اغلب دقایق برتر بودیم .توپ های زیادی را از دست دادیم با این حال معتقدم که نتیجه راضی کننده است. بازی برگشت را در نیوکمپ برگزار می‌کنیم و من از هواداران می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند. بازی در خانۀ ما متفاوت خواهد بود. امروز خوب نبودیم اما رقابت کردیم و به تساوی رسیدیم. ما میخواهیم به نیمه نهایی برسیم."
سرمربی بارسا در مورد گُل تیمش که توسط فران تورس به ثمر رسید، گفت:" این گل بسیار عالی بود. ما شاهد استعدادی ناب و اصیل از سوی بازیکنانی چون عثمان دمبله، فرانکی دی یونگ و فران تورس بودیم. بار دیگر تاکید می‌کنم که از نتیجه راضی هستم چون بازی روی این زمین و برابر این حریف بسیار سخت بود."
وی در مورد گُل حریف گفت:" سوپرگل بود . او(کناوف) اریک را محو کرد که مایه شرمساری است زیرا بازی خوبی انجام می‌داد."
ژاوی در مورد قدرتی بودن حریف نیز صحبت کرد و گفت:" از نظر فیزیکی همانی بودند که انتظار میرفت. ما خوب به نظر میرسدیم اما در نهایت آن‌ها بودند که تهدید را ایجاد می‌کردند. قبلا هم تاکید کرده بودم که بازی برابر آن‌ها دشوار است. زمین چمن به خوبی آماده نشده بود اما به نظرم شرایط در نیوکمپ تغییر خواهد کرد‌. بازیکنان آن‌ها با انگیزه بودند. اینجا اروپاست و آنها رئال بتیس را که فصل خوبی دارد را حذف کردند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала