Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند بی‌خیال هم‌بازی شدن با کریس؛ ستاره نروژی به یونایتد جواب رد داد

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2022
عضو شوید
ارلینگ هالند ستاره نروژِ دورتموند، علاقۀ به حضور در منچستریونایتد ندارد و این باشگاه را مطابق به برنامه‌های خودش نمی‌داند.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند از زمان حضور در بروسیا دورتموند، به قدری خوش درخشید که به تیتر اصلی تمام رسانه‌های فوتبال دنیا بدل شد و بسیاری از باشگاه‌های مطرح اروپا به دنبال به خدمت گرفتن وی هستند.
رئال مادرید یکی از تیم‌هایی است که بیشترین شانس را برای به خدمت گرفتن این بازیکن دارد و منچسترسیتی نیز در تعقیب باشگاه اسپانیایی است اما هالند تمایلی به رفتن به منچستر یونایتد که یکی از مشتریانش محسوب می‌شود، ندارد.
طبق گزارش ESPN، دلیل پاسخ منفی هالند، شرایط ناآرام منچستریونایتد در لیگ و همچنین عدم محبوبیت رالف رانگینک سرمربی موقت این تیم در بین بازیکنان‌ها و نامشخص بودن سرمربی دائمی است و ستاره نروژِ باور چندانی به پروژه ورزشی این باشگاه نیز ندارد.
این بازیکن 20 ساله که در 37 بازی در این فصل 19 گل به ثمر رسانده است، بیشتر روی موفقیت خودش متمرکز است و می‌خواهد دستاورهای زیادی در آیندۀ نزدیک به دست آورد و یونایتد را مطابق این برنامه‌ریزی خودش نمی‌داند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала