Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرط اساسی "تن هاگ" برای حضور روی نیمکت یونایتد مشخص شد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر اریک تن هاگ
اریک تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2022
عضو شوید
اریک تن هاگ از منچستریونایتد خواسته است تا به وی صلاحیت کامل در استراتژی نقل و انتقالات فعلی و آینده باشگاه مشارکت داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچستریونایتد برای فصل آینده تصمیم دارد تا تن‌هاگ به عنوان رهبر پروژه احیای تیم انتخاب کند و هنوز مشخص نیست که این سرمربی فصل آینده هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت یا خیر.
در این راستا چهارشنبه شب سایت ESPN هالند از توافق تن‌هاگ با باشگاه منچستریونایتد خبر داد و مدعی شد که بزودی این خبر رسمی خواهد شد.
با این حال هیچ چیز تا حالا نهایی نشده و طرفین در حال مذاکره‌ اند تا به نقطه مشترک برسند و سرمربی هالندی هدایت شیاطین سرخ را به عهده بگیرد.
در همین حال فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح حوزه نقل‌وانتقالات در یک رشته توییت مدعی شده که تن هاگ شرط اساسی خود را برای حضور روی نیمکت یونایتد اعلام کرده و از مدیران این باشگاه خواسته است تا به وی صلاحیت کامل در استراتژی نقل و انتقالات فعلی و آینده باشگاه مشارکت داشته باشد.
تن هاگ این موضوع را "نقطه کلیدی" برای بازسازی منچستریونایتد می داند و معتقد است خریدهای جدید باید برای ایده او و پروژه باشگاه کاملاً همخوانی داشته باشد.
این در حالی‌ست که امروز نشریه‌های انگلیسی مدعی بودند که تن هاگ فهرست خریدها و خروجی‌های یونایتد را به مدیران این باشگاه داده است و از آن‌ها خواسته تا براساس همان فهرست وارد بازار نقل‌وانتقالات شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала