مسکو: استعمال تسلیحات هستوی در اوکراین بی اساس است

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства иностранных дел РФ
Здание Министерства иностранных дел РФ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2022
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه اظهارات درباره برنامه استفاده از تسلیحات هستوی در اوکراین را تکذیب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کنستانتین گاوریلف رئیس هیئت روسی در وین: اظهارات درباره برنامه های فدراسیون روسیه برای استفاده از تسلیحات هستوی در اوکراین بی اساس است.
گاوریلوف، در مذاکرات وین درباره امنیت نظامی و کنترل تسلیحات، گفت: کشورهای غربی وقتی درباره برنامه‌های مقامات روسیه برای استفاده از تسلیحات هستوی در خاک اوکراین صحبت می‌کنند اشتباه می‌کنند. .
Ежегодная пресс-конференция президента России Владимира Путина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
پوتین: حتی یک سلاح هستوی در اوکراین، تهدید مستقیم به روسیه است
وی گفت که استفاده از چنین تسلیحات تنها بر اساس دلایل خاص امکان پذیر است.
اخیراً در غرب نیز اظهارات تحریک آمیزی درباره برنامه های روسیه برای استفاده از تسلیحات هستوی در اوکراین شنیده ایم. آنها کوچکترین مبنای عقلانی ندارند. این امر تنها در پاسخ به استفاده از تسلیحات هستوی و سایر انواع سلاح های کشتار جمعی علیه روسیه یا متحدانش یا در صورت تجاوز به روسیه با استفاده از سلاح های متعارف امکان پذیر است، زمانی که وجود دولت در معرض تهدید است."
به گفته گاوریلوف، "بحران اوکراین به هیچ وجه نمی تواند با معیارهای فدراسیون روسیه برای استفاده از چنین تسلیحاتی مرتبط باشد، زیرا "در جنگ هستوی هیچ برنده ای وجود ندارد" و این نوع درگیری "نباید راه اندازی شود. "
پیش از این، دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل متحد (سازمان ملل) استدلال کرد که اظهارات در مورد استفاده احتمالی روسیه از تسلیحات هستوی در جریان بحران اوکراین غیرعاقلانه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала