گران قیمت‌ ترین جواهرات الیزابت دوم

© Sputnik / Sergey Guneev  /  مراجعه به بانک تصاویر Королева Великобритании Елизавета II во время торжественной церемонии празднования 70-летия высадки союзников в Нормандии.
Королева Великобритании Елизавета II во время торжественной церемонии празднования 70-летия высадки союзников в Нормандии. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2022
عضو شوید
کارمندان جواهر فروشی مستقل بریتانیایی Jewellerybox قیمت گران ترین جواهرات ملکه الیزابت دوم بریتانیا را فاش کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اکسپرس، صبحت در مورد گردنبند الماس از شرکت فرانسوی کارتیه است که قیمت آن 66.3 میلیون پوند (7.2 میلیارد افغانی) است. عثمان علی‌ خان آخرین حاکم حیدرآباد آن (گردنبند الماس) را به افتخار ازدواج الیزابت دوم با دوک ادینبورگ فیلیپ در سال 1947، زمانی که او هنوز یک شاهزاده خانم بود، تحفه داد. خان شخصاً از لویی فرانسوا کارتیه، موسس این برند خواست تا به الیزابت دوم اجازه دهد هر قطعه جواهری را که می‌خواهند انتخاب کند. الیزابت گردنبند فوق‌الذکر و یک تاج گل با جزئیات جداشدنی را انتخاب کرد که آن را به‌عنوان سنجاق سینه پوشید.
شارلوت وایت، رئیس بخش طراحی 77 Diamonds، بزرگترین فروشگاه آنلاین الماس اروپا، خاطرنشان کرد که کاترین دوشس کمبریج، در بازدید از گالری ملی پرتره در لندن در سال 2014 با گردنبند ملکه ظاهر شد.
وایت گفت: این گردنبند یک خلاقیت مجلل است. آن روز، کاترین به معنای واقعی کلمه در الماس غرق شده بود. تنها یک بخش از آویز جداشدنی شامل 13 الماس تراش زمرد است.
کارمندان جواهر فروشی Jewellerybox محاسبه کردند که برای خرید یک گردنبند الیزابت دوم برای یک شهروند بریتانیایی به‌طور متوسط 1718 سال کار لازم است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала