Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پولیشیچ: "حذف رئال در فصل قبل باید به ما اعتماد به نفس بدهد" + ویدیو

© AP Photo / Andy Rainپولیشیچ بازیکن چلسی Manchester City's Rodrigo, left, challenges Chelsea's Christian Pulisic during the English Premier League soccer match between Chelsea and Manchester City at Stamford Bridge, London, England, Sunday, Jan. 3, 2021.
پولیشیچ بازیکن چلسی Manchester City's Rodrigo, left, challenges Chelsea's Christian Pulisic during the English Premier League soccer match between Chelsea and Manchester City at Stamford Bridge, London, England, Sunday, Jan. 3, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2022
عضو شوید
کریستین پولیشیچ ستاره آمریکایی چلسی در آستانه دیدار با رئال مادرید اظهار داشت که باید حذف فصل قبل رئال برای تیم‌اش انگیزه بدهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در آستانه بازی رئال مادرید و چلسی در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ کریستین پولیشیچ بازیکن چلسی در کنفرانس خبری پیش از دیدار حضور یافت و در مورد تقابل با غول اسپانیا حرف زد.
در حالی‌که چلسی در مجموع 3-1 رئال مادرید را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2021 شکست داد و حذف کرد و سپس با شکست دادن سیتی به قعرمانی رسید؛ حالا پولیشیچ می‌گوید که نتیجه فصل قبل این تیم را انگیزه خواهد داد.

پولیشیچ به مطبوعات گفت: "ما باید [پس از شکست رئال مادرید] اعتماد به نفس داشته باشیم. ما سال گذشته نتیجه خوبی گرفتیم و امیدوارم امسال هم همین کار را انجام دهیم. این یک بازی حذفی لیگ قهرمانان است و آسان نخواهد بود، اما با توجه به این‌که فصل گذشته همه آن را بُردیم، باید اعتماد به نفس داشته باشیم. بازی آخر هفته بازی سختی بود، اما شاید ضربه‌ای بود که برای آماده کردن ما برای بازی‌های سخت پیش رو نیاز داشتیم. بنابراین فکر می‌کنم بچه‌ها آن را برگردانند. ما همچنان مطمئن خواهیم بود. اینطور نخواهد شد. آسان است، اما ما می‌خواهیم در اسرع وقت به آنجا برگردیم و سعی کنیم یک بازی بزرگ را ببریم."

یکی از بازیکنانی که پولیشیچ بر آن تاکید کرد، سزار آزپیلیکوئتا کاپیتان چلسی و تأثیری که او بر هم تیمی‌هایش می‌گذارد است، به خصوص با توجه به دوران سخت در استمفوردبریج.

پولیشیچ گفت: "او کاپیتان ماست. او خیلی چیزهای کوچک را خیلی خوب انجام می‌دهد. او بی وقفه می‌جنگد، انرژی را به تیم می‌آورد و یک جرقه مثبت بزرگ است. او برای ما بسیار مهم است. احساس قوی دارم. مطمئناً سالم. احساس خوبی دارم و برای فردا آماده‌ام. از فرم خودم راضی هستم. نمی‌خواهم مقایسه کنم که آیا بهتر از حالا بودم یا نه. همیشه سعی می‌کنم باشم. بهترین بازیکنی که می‌توانم باشم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала