Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آزمون بزرگ آنچلوتی در جایی که زیزوی کبیر باخت

© AFP 2023 / JAVIER SORIANO / FILESCarlo Ancelotti
Carlo Ancelotti  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2022
عضو شوید
دیدار چلسی با رئال مادرید به آزمون جدی و بزرگ کارلو آنچلوتی در این فصل بدل شده، جایی که سال قبل زین الدین زیدان توسط آبی‌ها حذف شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ پیوستن دوباره کارلو آنچلوتی به جمع ستاره‌های رئال مادرید در لندن بهترین خبر ممکن بود که دل میلیون‌ها هوادار رئال را شاد ساخت.
ابتدا کریم بنزما کاپیتان باشگاه، از مصدومیتی که او را از ال کلاسیکو محروم کرد بهبود یافت، اما او در جریان پیروزی 2-1 مقابل سلتاویگو در 2 اپریل به میدان رفت و هر دوگل تیم‌اش را ثبت کرد.
این باشگاه همچنین پس از اخباری مبنی بر حضور کارلو آنچلوتی در استمفوردبریج برای بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی، تقویت شده است.
سرمربی ایتالیایی قرار بود بعد از ابتلا به کووید، این بازی را از دست بدهد اما تست او در صبح چهارشنبه منفی شد و او را برای حضور در میدان آماده کرد.
بازی با حاشیه‌های نزدیک
رئال مادرید با فاصله 12 امتیازی نسبت به رقیب دیرینه‌اش بارسلونا در صدر جدول، در مسیر قهرمانی لالیگا است.
با این حال آنچه که بسیاری از هواداران واقعاً می‌خواهند این است که تیم بار دیگر بر اروپا مسلط شود. بلانکوسی‌ها که فصل گذشته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی باختند، نمی‌توانند دوباره لغزش کنند. دو تیم از نظر کیفیت برابر هستند و تصمیم گیری برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها در حاشیه است. با این حال، فشار بر روی رئال بیشتر خواهد بود تا اطمینان حاصل کند که آنچه در فصل گذشته اتفاق افتاد تکرار نخواهد شد. رئال مادرید مقابل آبی‌ها در دو بازی بسیار ضعیف بود و باید این بار بهتر باشد تا از قهرمان لیگ قهرمانان عبور کند.
حالا گفته می‌شود که آنچلوتی در جایی‌که زیدان شکست خورد پیروزی را هدف جدی قرار داده است. حضور آنچلوتی روی نیمکت رئال یک معامله بزرگ است اما تمرکز اصلی او بر انجام کاری خواهد بود که دستیار سابق‌اش زین الدین زیدان نتوانست انجام دهد.
مربی فرانسوی بعد از آن‌که با شکست برابر چلسی از لیگ قهرمانان حذف شد، در پایان فصل از رئال مادرید جدا شد پس از آن آنچلوتی آمد و تحت نظر این مربی ایتالیایی، باشگاه رقابتی‌تر، منسجم‌تر و سازماندهی‌شده‌تر شده است که آنها را به یک تهدید بزرگ تبدیل نموده است.
با این حال، همه اینها هنگام سفر عصر چهارشنبه به استمفورد بریج آزمایش خواهند شد که بسته به نحوه عملکرد لوس بلانکوس، مشخص خواهد شد که آنچلوتی این آزمون تورنسل را پشت سر بگذارد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала