وزارت خارجه روسیه وعده واکنش ملموس به بیرون کردن دیپلمات های روسی از آلمان را داد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля
Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2022
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: واکنش به بیرون کردن 40 دیپلمات برای آلمان ملموس خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه درباره بیرون کردن دیپلمات های روسیه از آلمان گفت: واکنش مسکو به بیرون کردن 40 دیپلمات روسی برای آلمان ملموس خواهد بود.
Посетители на смотровой площадке Рейхстага - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2022
آلمان شماری از دیپلمات های روسی را نامطلوب اعلام می کند
در پیام وزارت امور خارجه روسیه آمده است: "مقام های آلمان در 4 اپریل، بدون هیچ توجیه منطقی، 40 کارمند مأموریت های خارجی روسیه در آلمان را عنصر نامطلوب اعلام کردند. ما نمی‌توانیم این تصمیم بی‌پیشینه ای را تأییدی بر مسیر آشکارا غیردوستانه برلین در جهت تخریب هدفمند کل مجموعه روابط دوجانبه با کشورمان تلقی نکنیم".
زاخارووا تاکید کرد، که اظهارات آنالنا بربوک وزیر امور خارجه آلمان درباره تهدید دیپلمات های بیرون شده روسیه پروپاگاندای نفرت انگیز است. "زیرا در آلمان، هر روز علیه آزادی و وحدت جامعه آلمان کار می‌کردند." این اتهامات علیه ما گواهی بر عمیق ترین بحرانی که وزارت خارجه آلمان با از دست دادن حس واقعیت و همراه با آن توانایی صحبت به زبان دیپلماسی در آن قرار گرفت.
در این پیام آمده است، که ما تاکید می کنیم که مسئولیت این ضربه بعدی به روابط ما با آلمان و پیامدهای ویرانگر اجتناب ناپذیر آن برای آینده آنها کاملاً بر عهده مقامات آلمانی است که عمداً و سرکشانه دستاوردهای دهه های گذشته همکاری روسیه و آلمان را به نفع دروغین قربانی می کنند. همبستگی اروپایی و فراآتلانتیک را درک کرد. واکنش طرف روسی برای آلمان ملموس خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала