Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کریستین به دنبال ثابت کردن به توخل؛ پولیشیچ نیم نگاهی به کهکشانی‌ شدن دارد

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر پولیشیچ
پولیشیچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2022
عضو شوید
در حالی‌که وضعیت مالی باشگاه چلسی بهبود نیافته و تغیری در آن نیامده، اما پولیشیچ قصد رفتن دارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ شرایط مالی باشگاه چلسی این روزها برای هر هواداری گیج کننده است، به ویژه این‌ که هیچ پیشرفتی در مورد فروش این تیم حاصل نشده ولی در حالی‌که هنوز هیچ نشانه‌ای برای فروش برخی بازیکنان ستاره در تابستان دیده نمی‌شود اما مشخص شده که کریستین پولیشیچ به تمجید از لوئیز فیگو ستاره سابق رئال مادرید پرداخته است.
پولیشیچ در خیلی از لحظات برای آبی‌های لندن مهم بوده، اگرچه اغلب متوجه شده که توماس توخل با پیاده کردن سیستم‌اش این بازیکن را به نیمکت فرستاده است.
از سویی هم تمرکز رئال مادرید برای بازار تابستانی همچنان کیلیان امباپه و ارلینگ هالند است اما تصور موقعیتی که این بازیکن آمریکایی ممکن است مورد توجه غول اسپانیایی باشد، غیرممکن نیست.

پدر پولیشیچ در مصاحبه‌ای در سال 2021 توضیح داد: "از زمانی که او خیلی کوچک بود، کریستین را "فیگو" صدا می‌کردم، او از نحوه بازی فیگو خوشش می‌آمد، بنابراین برای او پیراهنی خریدم که نام فیگو روی آن بود."

با این حال، این بازیکن فوراً روی بازی آینده دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا تمرکز دارد که در آن او این شانس را خواهد داشت که فلورنتینو پرز و رئال مادرید را تحت تأثیر قرار دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала