Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره رئال: به دنبال انتقام از چلسی هستیم

© REUTERS / Susana VeraФутболист Микель Мерино во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболист Микель Мерино во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2022
عضو شوید
فده والورده هافبک اروگوئه‌ای رئال مادرید می‌گوید که در دیدار برابر چلسی، آن‌ها به دنبال انتقام اند و تلاش دارند تا شکست سال گذشته را جبران کنند.
به گزارش اسپوتنیک، چهارشنبه شب این هفته رئال مادرید در ورزشگاه استمفورد بریچ مهمان چلسی در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است و دیدار سختی در پیش دارد.
این تیم سال گذشته با شکست برابر چلسی در مرحله نیمه‌نهایی از رسیدن به فینال باز ماند و آبی‌ها موفق به صعود به دیدار نهایی و کسب عنوان قهرمانی شدند.
با این حال فده والورده هافبک اروگوئه‌ای رئال مادرید در آستانۀ این دیدار حساس می‌گوید که به دنبال انتقام از مدافع عنوان قهرمانی اند و می‌خواهند راهی فینال شوند.
والورده در این مورد به رسانه‌ها گفت:" برای ما این یک بازی فرصتی برای انتقام است. تیمی باکیفیت و بازیکنان بزرگ و با انگیزه داریم که منتظر رسیدن این بازی هستند. هدف ما رسیدن به فینال است و می‌خواهیم از چلسی عبور کنیم. سال گذشته ما را از رسیدن به فینال محروم کردند و این بار ما می‌خواهیم تیم صعودکننده باشیم."
این بازیکن در ادامه به تمجید از کورتوا و بنزما پرداخت و گفت:" هر دو برای ما بازیکنانی بسیار مهم تعیین کننده هستند. البته دوست داریم کورتوا کمتر در بازی‌ها تعیین کننده باشد ولی نمی‌توان از فرم درخشان فعلی او به سادگی گذر کرد. کریم و کورتوا در داخل و خارج زمین، انسان‌هایی فوق‌العاده هستند. کریم در هر بازی ارزش‌هایش را بیش از پیش اثبات می‌کند و در هر مسابقه و برابر هر حریفی خودش را نشان می‌دهد."
والورده در حالی به انتقام از چلسی اشاره کرده که بسیاری از کارشناسان معتقد اند که چلسی شانس بیشتری نسبت به رئال برای صعود دارد و کهکشانی‌ها همانند سال گذشته برابر آّبی‌ها زانو خواهند زد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала