Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش "تند" و جمله "رکیک" مورینیو به خبرنگار: روبه روی من در "شلوارت" خرابی میکنی!

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوژه مورینیو Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК "Реал"
ژوژه مورینیو  Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК Реал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2022
عضو شوید
جوزه مورینیو یک بار دیگر در جریان نشست مطبوعاتی اش خبر ساز شد.
به گزارش اسپوتنیک، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رم روز گذشته در جریان نشست خبری اش قبل از دیدار با سامپدوریا، از جمله نسبتا رکیکی خطاب به یک خبرنگار استفاده کرد.
ماجرا زمانی شروع شد که خبرنگاران از مورینیو در مورد صحبت های اخیر مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا در خصوص نیکولو زانیولو و نیمکت نشینی این بازیکن در دیدار اخیرا برابر لاتزیو پرسیدند.
مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در خصوص این ستاره تیم رم گفته است که زانیولو رویکرد خوبی در بازی های گروهی ندارد.
مورینیو در ابتدا به نرسیدن ایتالیا به جام جهانی اشاره کرد و گفت:
ابتدا میخواهم بگویم که میدانستم که این سوال را از من میپرسید. کاغذ را به شما نشان میدهم که نوشته بودم و به همین دلیل منتظر این سوال بودم. من اصلا نمیخواهم در مورد باخت و نرسیدن ایتالیا به جام جهانی صحبت کنم، زیرا این به من ربطی ندارد و غیر اخلاقی است. مدت مدت زیادی در فوتبال ایتالیا کار کردم، اگر ایتالیا با تیم کشورم بازی میکرد، بدون شک طرفدار پرتگال بودم، اما حالا از حذف ایتالیا ناراحتم.
سرمربی تیم رم در ادامه پس از سوال خبرنگار در خصوص زانیولو و نظر مانچینی از مورینیو پرسید و وی گفت:
من فقط در مورد مسائل تیمم حرف میزنم و کاری به اتفاقاتی که در تیم ملی رخ میدهد ندارم. اگر در مورد زانیولو از من می پرسید چرا از مربیان دیگر نمی پرسید. مثلا تا حال از الگری پرسیده اید چرا برناردسکی نیمکت نشین است؟ از اینزاگی پرسیده اید که چرا ژکو در اینتر روی نیمکت می نشیند؟ هر بازیکنی ممکن است روزی روی نیمکت نشین بشنید و زانیولو با توجه به استراتژی و شرایط تیم در بازی با لاتزیو نیمکت نشین شده بود، حالا هم به دلیل مصدومیت در بازی مقابل سامپدوریا در ترکیب نیست.
در ادامه این نشست خبری یکی از خبرنگاران در مورد سیستم 3-5-2 مورینیو پرسید که با پاسخ تند سرمربی رم روبرو شد، مورینیو خطاب به این خبرنگار گفت:
انتظار داشتم که سوال سخت تری از من بپرسی. دیروز در رادیو صحبت های تو را می شنیدم. خیلی تهاجمی تر، خیلی انتقادی تر و خیلی خشن تر بودی. این چه سوال ساده ای بود؟ با این سوال به یک نتیجه می رسم. تو در رادیو بسیار شجاع و پرخاشگر هستی، اما اینجا روبروی من در شلوارت خرابی میکنی.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала